Ugodan vikend pun slatkiša hehe

21.10.2016.



Ulazi Haso u lokal i viče konobaru:
• Daj jednu ljutu prije nego što pođe gužva!
Konobar ga posluži, Haso ispi pa će opet:
• Daj još jednu dok ne pođe gužva!
I tako stalno i poslije desete ljute, upita ga konobar:
• A koja gužva?
• Ma kad budeš saznao da ne mogu platiti!



Sjedi Stari Mujo u kafani i mrmlja nekom mladiću pored sebe:
• Vidiš onaj most napolju? Ja sam ga golim rukama izgradio i puno
krvi i znoja sam prolio ali me ovo selo ne zove "Mujo inžinjer"!!!
Popije još malo piva pa nastavi:
• Vidiš ovo naselje? Sve sam kuće ovde ja izgradio ali me u ovom
selu niko ne zove "Mujo zidar"!!!
Popije malo rakije pa kaže:
• Vidiš onu livadu? Bila je puna mina i ja sam je sam prekopao i sve mine
uklonio da bi cijelo selo moglo bez straha preko nje ali me niko
danas ne zove "Mujo ratni heroj"!!
Popije zadnju rakiju i procijedi:
• Ali kad sam ovcu jednu naguzio...



Došao Mujo iz Francuske. Pita ga Fata:
• Kakve su žene tamo?
• Imaju dvije vrste - Moni i Monika.
• Aha, a koja je razlika? - pita Fata.
• Kod Moni je pička mala a kod Monike je velika! - kaže Mujo.
• Koja sam ja onda?
• Ti si harmonika!



Otišao Mujo na posao, a Fata brzo iskoristi priliku pa pozove švalera.
Usput se Mujo sjeti da je zaboravio neka dokumenta i vrati se kući.
Kada je uhvatio Fatu sa švalerom drekne Mujo:
• Fato, marš u ćošak, a i ti isto (obrati se on švaleru). Skinite se!
Fata će:
• Nemoj Mujo...
• Šta nemoj, brzo se skidajte.
Oni se skidoše.
• Sad se poserite!
Poseru se oni.
• Sad se zamijenite i jedite.
A Fata kaže švaleru:
• Volim ja tebe i prebodrićemo mi ovo.
A švaler kaže:
• Voliš ti kurac moj! Da me voliš ne bi se ovoliko nasrala!



Došao Mujo u porodilište pa pita:
• Šta sam dobio?
• Sina - odgovore mu sestre.
A on će na to:
• Znao sam ja da kad prodžaram moj odžak ne može da omane!
• Da, ali ga ne džarate često. Djete je crno - odgovori mu sestra.



Vjenčavaju se Mujo Raguz i Fata Zaguz. Došli oni tako kod
matičara i on ih upita:
• Uzimate li vi Mujo Raguz Fatu Zaguz?
A Mujo odgovori:
• Ponekad.



Išli Mujo i Haso u kazalište gledati predstavu u kojoj glumi Fata.
Počinje predstava i u jednoj sceni Fata vozi bicikl. Kaže Mujo Hasi:
• 'Ajmo se kladiti da će pasti.
Na to će Mujo:
• 'Ajmo se kladiti da neće.
Fata padne sa bicikla. Kada se završila predstava, kaže Mujo Hasi:
• Moram ti priznati da sam već gledao predstavu i znao sam da će pasti.
A Mujo kaže:
• Ma i ja sam gledao predstavu, al' sam se nadao da je naučila voziti.




<< Arhiva >>