Toaleti hehe

10.10.2016.



Gleda jedan Rus državnu TV i na vijestima
čuje da je u Sibiru minus 55°C.
Naravno, ne vjeruje vijestima:
– E,baš ću da zovnem brata koji tamo živi, da provjerim,
kaže i okrene telefon:
– Reci mi brate molim te, koliko je stepeni tu kod vas?
– Ček' da pogledam... Tu negdje oko minus 35°C, zašto pitaš?
– Pa ovi na TV-u lažu! Kažu -55°C.
– Aaaa, pa to možda napolju...



Tri cigana sjede za stolom u kafani i hvale se jedan drugom:
- Ja sam za petnest dana skinuo 35 kilograma!
- Ja sam za deset dana skinuo 40 kilograma! Pohvali se drugi.
- A ja sam za sedam dana skinuo 45 kilograma! Reče treći.
Sluša to konobar sa strane pa im reče:
- Ma daj, ne lažite Cigani! Nemoguće je da čovjek skine toliko sala
za tako kratko vrijeme!
- Ko govori o salu, tupavi. Pričamo o bakarnim olucima.



Bosna. Rat je.
Izgubio se Mujo na Trebevicu i srece vod cetnika na celu sa vojvodom.
Pita vojvoda:
- Znas li ti ko smo mi?
Mujo odgovara:
- Ako Bog da, skrivena kamera!



Najbolji primjer simbioze flore i faune je sarma..



Ciga otvorio radnju za farbanje automobila. Prilazi mušterija i upita:
• Kakva ti je garancija?
A Ciga će na to:
• Tri kiše, brate!



Najbolje je imati debelu djevojku!!
Zimi grije ljeti pravi hlad!!!!



Udje punašni momak u tramvaj, okrene se oko sebe i vidi da nema mjesta.
Dosjeti se i pristojno priđe baki: "Oprostite gospođo, biste li mi ustupili mjesto,
znate s treninga idem, strašno sam umoran?" Bakica se digne i
tako prođe par stanica kad baka pita: "A kaj treniraš sinkec?"
A mladić odgovori: "Šah!"




<< Arhiva >>