Što u prometu ima novoga hehe

12.09.2016.



Vozi se grupa policajaca i grupa vatrogasaca u
autobusu na sprat. Vatrogasci su u donjem djelu autobusa a policajci u
gornjem. Pritom, vatrogasci se vesele, pjevaju, a policajci svi uplašeni,
prebledjeli, drže se jedan za drugoga. Popne se gore jedan vatrogasac i pita ih:
- Šta vam je, ljudi?
A jedan policajac odgovori:
- Lako je vama, vi imate šofera.



Policajac podnosi izvjesće:
- Išao sam pored Picinog parka i 2 dame sumnjivog morala su mi
dobacivale nepristojnim riječima.
- I, da li si ih ignorisao? – zapita ga komandir.
- Jesam. Svaku po 3 puta!



Pita Haso Muju: Što bi više volio, da si lijep ili glup?
Mujo: Glup! Ljepota je prolazna



Muž i ja se svaki dan dogovorimo da će navečer pasti životinjski seks.
Tako uvijek i bude.On zaspe pred TV-om kao medvjed, a ja koza
blejim u računalo do dva ujutro.



U tramvaju baba pita klinca:- Izlaziš?- Da, zvrcni oko 21.



Mujo ode kod doktora i nakon pregleda ga upita:
- Doktore, rec' ti men', 'oću l' ja živjet' još najmanje 20 god'na?
Doktor ga pogleda i upita:
- Jel' puš'te i pijete?
Mujo odmahne glavom, a ovaj nastavi:
- Jeste l' seksualno aktivni?
Mujo slegne ramenima:
- Nisam, bolan, i to odavno ...
Doktor ga upita:
- Pa šta b' onda živio još dva'es' godina?



Razgovaraju dva direktora:
- Čuj, isplaćuješ li ti plaću svojim radnicima?
- Ne, već dugo im ništa ne plaćam, ali oni svejedno dolaze na posao.
- Ni ja svojima ništa ne plaćam, ali i oni svejedno dolaze!
- Znaš, imam odličnu poslovnu ideju. Od sutra ću im na vratima naplaćivati ulaz!
Nakon mjesec dana direktori su se opet sreli i jedan pita drugog:
- Kakvom se pokazala ideja s ulaznicama?
- Ma, loše, jako su snalažljivi. Sada dolaze u ponedeljak i ostanu do petka.


piški na sred kolnika hehe


<< Arhiva >>