Malkice bolje hehe

27.07.2016.

Dva dana nisam bio ni za sto,danas malkice bolje hehe

Mladi par putuje avionom kad odjednom pilot
kaže da moraju prinudno sletiti u neko nedođiju i komentariše
- daj bože da nas ovdje nađu.
Mladić pita izabranicu:
Draga jesi li platila račune za struju, telefon...?
Jao nisam, zaboravila skroz
A jesi li uplatila ratu za kredit?
Nisam ni to, zauzeta bila oko pakovanja, ni na kraj pameti
Super, onda, reče mladić, sigurno će nas naći.


Nedavno u Crnoj Gori, i piči radio u autu, muzikica, laganica, tek dva voditelja
cijepaju se od smijeha, prekidaju program:
"Predsjednik Turske bi mogao mirno da spava s našom vojskom."




Allah akbar na Arabskom jeziku znaći: "Bog je veliki".
Na svim ostalim znaci: "Padni na pod!"


Mujo: “ovo mi se nikad nije dogodilo!”
Fata: “Mujo, događa se to i drugima.”
Mujo: “drugima da, ali meni ne!”
Fata: “pa ni meni se tijesto ne digne svaki put.”
Mujo: “i što radiš?”
Fata: “umijesim drugo.”
Mujo: “ali ja nemam drugog?”
Fata: “imam ja!”


Fata već duže vrijeme sumnja da s Mujom nešto nije u redu,
jer uvijek dolazi kući dobre volje s posla. Jednog se dana ohrabri,
pa ga upita odmah s vrata:
- Mujo, bolan, jel' se ti drogiraš?
Mujo je pogleda zbunjeno:
- Jok, bona, oklen ti to?
Fata, odlučna da stvari istjera na čistac odluči se na blef:
- A, slušaj, rekla mi je jedna ptičica ...
Mujo slegne ramenima:
- Ćuj nje, priča s pticama a mene pita jel' se drogiram!




<< Arhiva >>