životinjsko carstvo hehe

05.07.2016.



- "Što to radiš?" – zapita majka Ivicu s prozora.
- "Plivam u staroj automobilskoj gumi!"
- "Ostavi to! Život ti je započeo sa poderanom gumom,
i ne bih htjela da s njome i završi."



Plavuša odgovara na ponudu nekog mladića:
- Ne, ne i ne! Nisam takva djevojka, trava je mokra, a i mama mi je zabranila!
Uostalom 100 eura je malo!



Dolazi sin pijan kući, majka ga vidi i kaže:
- "Sine, da ti držim lavor da povraćaš?"
- "Ma jebeš lavor, drži sobu!"



Dečko: 'Moramo razgovarati.'
Djevojka: 'I ja tebi imam nešto za reći.'
Dečko: 'Prekidamo.'
Djevojka: 'Trudna sam.'
Dečko: 'Ja sam prvi rekao!'



Popravlja Mujo crijep na krovu .oklizne mu se i podje padat,i uhvati
se za oluk,DERE SE,,FATOOO FATOOOO,,NEMOJ STAVLJAT MESO U
SUPU,JA CU DANAS RUCAT U BOLNICI



Majka pita Pericu:
Perice, na tacni su sinoć bila četiri kolača, a jutros je ostao samo jedan.
Šta kažeš na to?
Bio je mrak pa ga nisam vidio!



Otac: "Sine, reci dragičkaa.."
Sin: "Dragičkaa!"
Otac: "Malo je falilo da ti kupim farmerke..."


parodija


<< Arhiva >>