Autići,autići hehe

04.07.2016.



DECKO: Sto to imas medju nogama?
CURA: Pecnicu!DECKO:
Jel mogu onda ugrejati svoju kobasicu?
CURA: Bas i ne...jer se trenutno krcka ajvar!



Primili Muju u preduzeće za puteve, da obilježava srednju liniju na
putevima.
- "Evo ti, Mujo, kanta, farbe i četka! Pazi, ovako: umočiš četku u farbu,
povućeš liniju, opet umočiš četku, povućeš liniju... Jednostavno, jel' da?!"
I tako Mujo počne raditi. Prvog dana izvuče tri kilometra linije, šef prezadovoljan.
Drugog dana, kilometar i nešto - hajde, ni to nije loše.Trećeg dana jedva
150 metara.
- "Šta je, Mujo? Prvog dana tri kilometra, a danas samo 150 metara?"
- "Šta se čudis, bolan, pa izračunaj koliko mi je sada daleko kanta?!"



Pita komšija komšiju kako se bori sa recesijom?
Kaže ovaj njemu:
- "Ma imam ja to vec 30 godina samo nisam znao kako se zove."



- Ostavila me djevojka.
- Šta se desilo?
- Pa bili smo zajedno pod tušem i ona mi kaže
"Hajde da radimo loše stvari, mm?
- A ti?
- Šta ja, sipao sam joj šampon u oči...



Zaustavi policajac plavušu i kaže: - Moram vam naplatiti
100 eura zbog pokvarenih svjetala. Kaže ona:
- Super, u servisu su htjeli da mi naplate 250 eura!



Mujo nasao novu curu i govori joj nježno: - Ja te volim najvisena svijetu ...
Ona na to: - Ha ha ha Mujo:
- Kupit cu ti dijamantski prsten ...
Cura: - Kad?
Mujo: - Ha ha ha!!!



Dosao inspektor na sat u Pericino odjeljenje i pita:
Je li djeco, je l' zna neko šta se ovo zida pored vaše škole?
Perica se javi:
Ja znam.
Šta Perice?
Javna kuća. - kaže Perica.
Djevojcice poceše da vrište i se smiju a Perica im kaze:
Sta je kurve tek su temelje udarili!!!


Gdje mi nestade auto hehe


<< Arhiva >>