Ništa bez kuhinje hehe

19.05.2016.



Otišao Mujo kod hodže:
• Vara me Fata.
Kaže hodža:
• Razvedi se.
Mujo:
• Ne mogu, volim je.
Hodža:
• Onda se ne razvodi.
Mujo:
• Ali stalno mi je to na umu.
Hodža:
• Pa, razvedi se.
Mujo:
• Ne mogu zbog djece.
Hodža:
• Onda se nemoj razvesti.
Mujo:
• Ali ne mogu da joj oprostim.
Hodža:
• Promijeni vjeru.
Mujo:
• A... kako će mi to pomoći?
Hodža:
• Neće tebi, nego meni - idi pa zajebavaj popa!



Napusena mačka padne s krova ispred neke babe.
Baba se uplašila i viknu:
- Pis mačko!
- Peace baba, reče mačka.



Pitaju mladu madjaricu. Dali voli više kad joj ulazi ili kad izlazi?
Pošto je malo razmislila odgovori: Kad štrapacira!



Za vrijeme Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu, u jednom kafiću
na Baš Čarsiji, sastali se Amerikanac, Rus i Bosanac. I tako u razgovoru,
s teme na temu, spomene se kućna tehnika. I kao obično, prvi se javi
Amerikanac kao najveći hvalisavac:
• Mi imamo mašinu koja pere i suši veš!
Na to će Rus:
• To nije ništa, mi imamo mašinu koja pere, suši i slaže veš!
Na to će Bosanac:
• Nije to ništa bolan, mi imamo mašinu koja pere, suši, pegla i slaže veš,
ali ako je ne jebeš sve otkaže!



Ozenio se Haso i prvu noc kad su legli da vode ljubav mladu je bolilo
jer je bila nevina. Pomalo je plakala i molila da bude njezniji a on joj rece:
- "Ma suti nemoj da okrenem deblji kraj."
Nakon par noci zena mu rece:
- "Ma Haso, molim te de okreni onaj deblji kraj."



Čovjek kupi robota detektora laži koji šljepi onoga ko slaže.
Odluči da ga isproba tokom večere.
Otac:- Sine, šta si radio danas?
Sin:- Bio sam u školi.
Robot ga šljepi.
Sin: dobro, bio sam kod drugara, gledali smo film.
Otac:- Koji film?
Sin: Hari potera!
Robot ga šljepi.
Sin: - Dobro, erotski.
Otac: Sram te bilo, ja u tvojim godinama nisam imao pojma šta to
znači a kamoli da gledam!
Robot ga šljepi.
Mama:- Ha,ha, sada se vidi na koga je djete!
Robot je šljepi.



Sretnu se dva prijatelja i riječ po riječ, počnu o djeci.
Prvi se hvali kćerkom, lijepa, pametna, školovana, dobar posao,
situirana ali...nije se udala, sama.
Drugi ima sina, takođe lijep, mlad, uspješan, obrazovan ali...nije oženjen.
Dosjete se oni da bi mogli da ih spoje, pa otac djevojke upita prijatelja:
-A jeli, jel ima on neku manu kad se nije oženio do sada?
- Pa ima, reče drugi, ne zna da kocka!
- Kakva je to mana?
- A voli!


Tko je kakio u kuhinji:


<< Arhiva >>