Daje se na znanje hehe

28.04.2016.



Razgovaraju dvije plavuše:
- "Vidiš ti, svake godine se sve manje beba rađa."
- "Da, zato nam opada mentalitet!"



Razgovaraju dvije krmače preko reke Drine.
Srpska krmača pita:
Kako to, iste smo sorte, a ja oprasila sedam, a ti 14 prasića.
Bosanska krmača odgovori:
Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac.



Govori djed unuku:"Vaša generacija se previše oslanja na
modernu tehnologiju."
Unuk ga pogleda i odgovori:
"Ne, djede. Tvoja generacija se oslanja na modernu tehnologiju."
I iskopča ga s aparata...



Dosao marsovac sa zenom na zemlju i parkira on svoj leteci tanjir
na benzinskoj pumpi, izadje, pridje jednoj pumpi i kaze:
- "Zdravo Dizel, ja sam marsovac."
Posto pumpa nece da odgovori, on pridje drugoj:
- "Zdravo Super, ja sam marsovac."
Posto je i ova bila nepristojna i nije se ni pomakla, a kamo li nesto rekla,
pridje on trecoj:
- "Zdravo Normal, ja sam marsovac."
Sav potisten, sto nijedna nece da prica sa njim, vrati se on u svoj NLO i kaze zeni:
- "Vidis li ti kako su ovi zemljani uobrazeni, ni da
se jave."
- "Pa i ti bi bio uobrazen da ga mozes staviti preko
ramena."



Sta bi se dobilo kad bismo ukrstili seljaka i hobotnicu?
Ne znam ni ja, ali bralo bi malinu kao ludo!



Pitao Haso Husu:
- "Da li znas Huso sta kaze zena kad vidi veliki kurac?"
Huso kaze:
- "Ne znam."
Haso ce na to:
- "Znaci Huso, da nemas veliki cim ne znas."



- Mozak ili mišići?
- Ma, samo da je dobar u duši.
- Djevojko, ovo je mesara.


mjesaj,mjesaj hehe


<< Arhiva >>