E muški,muški hehe

04.02.2016.



Sjede četiri prijatelja u
kafani i jedan naručuje:
Konobaru, donesi če-če-če-če-če...
Pet piva i jedno vrati!



Odlučili su peder i sadist da jedan drugom učine uslugu.
Ovaj će drugom pustiti da ga izjebe, dok će drugi pustiti onom
da ga muči. Tako prvo sadist dozvoli da ga peder jebe. Pa ga jebe,
jebe, jebe,...4 sata. Kad konačno svrši dođe red i na sadistu. Sadist
prićepi kurac prederu u stegu i zavari navoj, da se ne more osloboditi.
Onda počne sadista da brusi nož. Peder se uplaši:
- "Hej nećeš mi ga valjda odrezat?"
- "Ma jok. Odrazet ćeš ga sam. Ja ću samo kuću da zapalim."



Vozi se kockar Mercedesom i zaustavi ga policija. Pita njega policajac:
- "Odakle ti ovo?"
Kockar odgovori:
- "Kladim se, pa pobjedim. Tek ovaj kockar pita policajca: Hoćeš se ti kladiti?"
Policajac kaže:
- "Ajde."
- "Ja se kladim s tobom u dvjesto eura da imam dva kurca."
Policajac će:
- "Okej."
Uhvati policajac kockara za kurac i reče:
- "Pobjedio sam, nemaš dva kurca."
A kockar će njemu:
- "E, brate, vidiš li onog tamo što stoji, ja sam se sa njim kladio u
tisuću eura da ćeš me ti uhvatiti za kurac!"



- Ne trči sine za svakom suknjom, u Škotskoj si.



Vlasnik ergele prekoreva džokeja posle trke:
- "Zašto nisi mogao malo brže?"
- "Mogao sam, ali pravila zabranjuju da se silazi sa konja."



- Kako se zove dijete izbjeglica, rođeno na carski rez?
- Ni kuće, ni pizde materine!!!



Mujo nakon par mjeseci hodanja s Fatom dođe kod nje kući upoznati
njene roditelje, i nakon što je pozdravio buduću punicu, ispali k'o i topa:
- E pa, buduća pun'ce, vi mora da ste neka jaka žena?
Ova ga sumnjičavo pogleda ispod oka:
- Šta'b' ti to trebalo značit?
Mujo slegne ramenima:
- Pa 'nako, kaže Fata da cijelu familiju motate oko malog prsta!


hehe


<< Arhiva >>