Ugodan vikend uz djevojke hehe

15.01.2016.




Pita baba taksistu:
- koliko sam duzna za voznju?
- 10 eura baba
baba daje 5 eura
taksista kaze:
- nije 5 nego 10
baka kaze:
- pa sta hoces i ti si se vozio



NA DAN RODITELJSKOG
Sin: Jel gotov roditeljski??
Otac: Da jeste, sreca tvoja sto imas samo pozitivno iz vjeronauke,
jer ti sad samo BOG pomoc moze..



Kad sam usao u apoteku i vidio cijene...
jeftinije bi me izaslo da umrem



Kaže Mujo Fati :
-Zamisli Fato,već šest dana ležim u štali kraj krave očekujući
da se oteli i ništa !?
Govori Fata:
-Kada te vidi pored sebe,sigurno misli da se već otelila!



Perica:
- Tata, a sta je to otrov za miseve?
Tata:
- To ti je,sine, macka u prahu.



Sretne prijatelj prijatelja te ga upita kako si prijatelju, šta ima kod tebe.
-Ma evo baš sad idem platiti račun za struju.
-Nisam to pitao, nego kako je inače.
- INAČE ĆE MI ISKLJUČITI.



Kaze Cigo:
-Jel ti se svidja moj novi iPhone?
-Da. Koliko si ga platio?
-Nisam ga kupio, dobio sam ga...
-Gde bre?
-Pobedio sam u trci...
-Koliko vas je ucestvovalo?
-Pandur, vlasnik telefona i ja...


svasta se i po zimi moze vidjeti hehe

<< Arhiva >>