Počnimo tjedan sa muškarcima hehe

27.04.2015.



Zasto uragani imaju zenska imena?
Kada dodju, topli su i njezni, a kad odu, odnose auto i kucu.



Poštar zvoni više puta na vratima operskog pevača.
Čuje se povremeno u bas-baritonu skladna pesma
: ''Ja see ku-uhupam''...
Zatim -
''Ja-ha se brii-ihišem...''.
Končano izlazi na vrata i kroz ariju pita poštara: '
'Šta-ha je bi-ihilo...''.
A poštar odgovara isto tako arijom: ''Umrla ti ma-ahajka...



šta je najveća glupost?
prekidati ženu kad šuti



Dalmatinska Crvenkapica.
"Bako, bako, zašto imaš tako velike oči?"
"Da te bolje vidim, dite."
"Bako, bako, a zašto imaš tako velike uši?"
"Da te bolje čujem, dite."
"Bako, bako, zašto imaš tako velika usta?"
"Da te moguu pismom zvatiii...."



Sjedi Mujo popodne u kafani i lagano pijucka rakijice, pa osjeti da je gladan.
Okrene se on po kafani, vidi da nema Hase pa ga nazove na mobitel:
- Haso, bolan, jel' stižeš ti skoro do kafane?
Haso uzvrati:
- Eto me za des' minuta jarane, upravo krećem ...
Mujo ga zamoli:
- E, super ... ajd' mi kupi nešto u pekari po putu!
Haso odgovori:
- Može, jarane, a šta'š da ti uzmem?
Mujo ispali k'o iz topa:
- Dopičnjak!
Haso zbunjeno upita:
- Kak'i crni dopičnjak iz pekare, bolan?
Mujo se nasmije:
- Ma to ti je ono pecivo što im uvijek do pice stoji, al' vazda
zaboravim kako se zove!



Leži pijanac pored puta i nailazi policajac:
- „Što ležiš tu?“
- „Ma, nešto sam izgubio.“
- „Što si izgubio?“
- „Ravnotežu!“



- I kako je bilo na Mont Everestu?
- Jarane...VRH, nema dalje !!!


specijalci hehe


Danas u Bolivudu bloger Vlad Krvoglad



<< Arhiva >>