Blagoslovi nas hehe

29.07.2013.



Pecao Pop na obali, kad ostali ribiči primjetiše:
- "Kako to Pope ti uvijek kad zabacis udicu uhvatiš ribu a mi ništa..."
Na to će Pop:
- "Ej moji momci, u mene su ženske stidne dlake mamac,
na njih ribe grizu ko lude"
Kad je to jedan od onih sto pecaju čuo, odmah otrčao kući,
kad tamo zena se naguzila i čisti po kući.
A on ono od pozadi, zavuče ruku ispod suknje i isčupa par dlačica.
A žena će na to:
- "Jesi li to Pope pošao na pecanje..."



Mujo i Suljo stara, dobra, oženjena prijatelja, jedne subote odlučiše
da se malo zabave. Dogovore se da otiđu u jedan noćni bar.
Došavši tamo, i ne znajući šta bi, nađu neku prostitutku, podele novac, i plate joj.
Ona ih odvede do sobe i upita ih:
"Pa, ko će prvi?" Oni se izmedju sebe dogovore i jedan od njih uđe. Nakon
desetak minuta Mujo izlazi sav ponosan i reče:
"Ni ova nije za baciti, ali moja Fata je bolja."
Nakon njega uđe Suljo, te posle desetak minuta i on izađe. Nato ga Mujo upita:
"I onda, kako je bilo?"
Suljo odgovori:
"Imaš pravo, bolja je tvoja Fata."



Piše Mate pismo svojoj ženi Mandi:
Draga ženo, ne mogu ovaj misec poslat plaću pa ti šaljen 100 pojubaca
...jubavi moja*
Tvoj muž
Mate*
Na to će njemu Manda:
Najdraži mužiću,
Hvala ti za tih 100 pojubaca; evo ti šajen detalje troškova:* *
1.** **Susid se složija da mu platin toškove razbijenog prozora sa 2
pojupca
misečno*
*2..** **Lektričar se složija da mu platin struju pojupcima ali tek nakon
mog
sedmog pojupca*
*3.** **Vlasnik našeg stana dolazi svaki dan i traži 2 do 3 pojupca umjesto
mjesečne najamnine*
*4.** **Vlasnik dućana nije prihvatija samo pojupce...pa san mu priuštila i
nike druge stvari*
*5.** **Ostali troškovi: 40 poljubaca*
*Molin te , ne brini se za mene...ostalo mi je još nekih 35 pojubaca i
nadam
se da ću uspiti " rastegnuti ovaj misec".*
*Oću li isto tako planirat i za idući mjesec, molin te, reci mi šta da
radin!!*
*Tvoja najdraža *
*Manda*



-Kako srbi kaznjavaju svoje neprijatelje?
- Teraju ih da žive sa njima.



Nosio Crnogorac poveću količinu kafe preko granice i graničar ga pita:
- Pa, čovječe, šta će ti tolika kafa? Je l` ti to švercuješ?
- Ne, čoče, što ti pada na pamet, no je nosim golubovima kod kuće.
Oni ti to mnogo vole.
- Ih, mene si našao. Pa golubovi ne jedu kafu.
- Ma, veliš ne jedu?! E, ako baš ne šćednu, onda ću je prodat



Zasto cigo place na kraju titanika,zao mu zeljeza



Ostala Boži slaba ocjena iz matematike. Izašao na polaganje, diktira mu profesor
zadatak, Božo ga ispiše na tablu, profesor kaže :
- Izvoli!
Božo njemu:
- Oooovvaj jeee lak, ppppprofesore!
- Pa što ćemo, Božo?
Božo ga izbriše. Diktira profesor drugi, Božo ispisao i veli:
- Ooovaj jjje jjjos lakši, pppprofesore!
- Pa što ćemo, Božo?
Božo ga izbriše. Postavljaj profesor treći zadatak i veli Božo:
- Ovaj je stvarno tezak, profesore, ovaj ne znam.
- Pa što ćemo Božo?
- Kkkkakko ššššššto ćemo, dva ssam ti znavaaa, ooovaj nisam - Trooojku.


časna sestra hehe


<< Arhiva >>