Čudna ženska stvorenja hehe

16.07.2013.



Hvalili se Francuz, Englez i Crnogorac o svojim zenama.
Englez kaze:
- Moja zena ima tako dugacke noge, kad zajase konja vuku se po zemlji.
Al' ne sto je konj nizak - nego su joj noge duge!
Francuz:
- Moja zena ima tako uzak struk da ga mogu samo s dva prsta obuhvatiti.
Al' ne sto su meni ruke dugacke nego joj je struk uzak!
Crnogorac ce:
- A moju zenu kad lupim po dupetu, talasa se sve dok se ne vratim s posla.
Al' ne sto je njoj dupe veliko - takvo mi radno vrijeme!



Kako Zemunac sadi krompir?
- Baci vrecu na njivu i kaže: ZNAČI RAZLAZ!



Najkraći vic o Piroćancima:
•Komšija...
•Nemam.



Jelena Karleuša održala humanitaran koncert za djecu bez roditelja!
Poslije 10 minuta - roditelji došli po djecu!!



-Cigo, ko su najbogatiji ljudi u BiH?
-Pa ovi saudijci...
-Koji ba' cigo Saudijci?!
-Pa ovi s audi A4, A6, A8...



-Zamisli, molim te lijepo. Primjetim danas u tramvaju ,
da se oko mene mota lopov. Stavi on jednu ruku meni u džep, pa
u drugi, pa krene u treći džep..A meni neugodno- nigdje ni kune!



- Šta kažu profesori Čaku Norisu kad zakasni u školu?
- Izvinite što smo poranili.


Pije pivo kroz uho:


<< Arhiva >>