Životinje hehe

15.05.2013.



Kako se zove kad covjek ozeni vise zena? - Poligamija.
Kako se zove kad covjek ozeni dvije zene? - Bigamija.
Kako se zove kad covjek ozeni jednu zenu? - Monotonija.



Razgovor starijeg bracnog para:
- Draga donesi mi pivo iz hladnjaka.
> A gdje je magicna rijec?
- Hokus Pokus ti stara kurvo!!!



Covjek iz snejznog Chicaga odlucio na par dana pobjeci na Floridu. njegova zena
je bila na poslovnom putu, i trebala mu se sutradan pridruziti.
kad je stigao u hotel odlucio joj je poslati e-mail, ali ga nije tocno znao pa je isao
po sjecanju. na zalost, ispustio je jedno slovo, pa je mail poslao starici kojoj je
dan prije umro muz. starica je isla citati mail, vrisnula i pala na pod mrtva.
njena obitelj je u soku dotrcala do nje, i vidjela mail:
Najdraza moja zeno,
Upravo sam se prijavio. Sve je spremno za tvoj dolazak sutra.
Tvoj suprug.
P.S. Ovdje je pakleno vruce!



Razgovaraju Slovenka i Hrvatica o poklonu za Valentinovo. Slovenka kaže:
* Ja sam dobila zlatan sat, zlatne naušnice i zlatni prsten, ma sve
zlatno...
A Hrvatica će na to:
* Ma, ja sam dobila kurac!
Slovenka zakoluta očima:
* Kak' prost narod, a tak' krasan poklon.



Jedan blizanac pita drugog: 'Pa, gdje si ti cijeli dan??
'Ma, mama me dva puta kupala!'



Kako sponzoruše broje do osam? - X1, A2, M3, A4, X5, X6, Q7, R8!

- Živote ne okreći nam leđa, mi nismo pederi!



dolazi baba u mesnicu i naručuje ´istarsku puricu´. mladić koji radi
krene prema skladištu te donese puricu. baba, provjere radi, stavlja 2
prsta u pakšu od nesretne ptice nebi li ustanovila da se zaista radi o
istarskoj purici. ˝ne, ne, kaže stara; ovo ti je dalmatinska purica, meni
treba istarska!˝. mladić se opet uputi ka skladištu te izvuče novu puricu
i odnese je staroj. stara opet rutinski uvali 2 prsta u guzicu i opet
nezadovoljno odgovori: ˝ma sad si mi dao zagorsku puricu, rekla
sam istarsku!!˝. mladić vidno iznerviran ode po treću i donese je.
stara je pregleda i zadovoljno kaže: ˝e vidiš, ovo je istarska purica!!
vidim da si ti tu novi i da se ne snalaziš baš........a odakle si mi ti,sinko?˝
. mladić se ljubazno nasmiješi, skine hlače, naguzi se prema staroj i kaže:
˝evo vam, gospođo, pa sami provjerite.....˝


Jadni zeko




<< Arhiva >>