ALKOSI hehe

07.05.2013.




Pita Suljo,Muju:
- "Bolan Mujo bi li volio jebat studentkinju."
Mujo odgovara:
- "Bi."
Suljo mu kaže:
- "Pa upiši Fatu na fakultet."



Ne ustajem trudnicama u autobusu jer su mladje od mene.

Ostavio sam laptop na podu, a baka je mislila da je to vaga...
Ukratko baka mi je teška 600€.



Komunist dođe u Crkvu jer osjeća grižnju savjesti, te ode da se proba
ispovijediti. I tako on priča priča, nešto mulja, opet priča i kaže mu svećenik:
Ok, oprošteno ti je, idi do Marijinog kipa i izmoli 3 Zdravo Marije.
I tako ovaj traži po crkvi i traži, na kraju dođe kod kipa i kaže:
Drugarice Marijo, Zdravo, Zdravo, Zdravo!



Klapa od tridesetak kršnih Dalmatinaca pjeva ispod drveta, uz poneku suzu:
- Maslina je neobranaaa, nema koga da je bereeee...



Nema više viceva, Perica završio školu

Kako zovu plavušine noge?
Naramenice.



Djevojka: Kad se budemo vjenčali, prestaćeš da pušiš!
Dečko: Ok.
Djevojka: I da piješ!
Dečko: Ok.
Djevojka: I da, prestaćeš da izlaziš!
Dečko: Ok.
Djevojka: Šta bi još mogla da promjenim, da razmislim....?
Dečko: Ideju da te oženim!!!



-Ljubavi,Ljubav¬iii…LJUBAVIIIII¬, jesi to zaspao?
-A? Izgleda...
-Pa čekaj, samo smo četiri puta.
-Pa… jebi ga, umorio sam se malo, a i ustajem za 3
sata.
-Ljubavi, ti mene ne voliš više, šta se desilo?
-Desilo se da smo se za 3 meseca jebali 459 puta,
smršao sam 11 kila, keva misli da sam se navuk'o na
heroin, krije kašike po kući, srčem supu iz šerpe , eto
sta se desilo!!!


pijane zivotinje


<< Arhiva >>