Muški hehe

22.11.2012.



Kaže čovjek prijatelju:
- "Nisam rekao ni jednu jedinu riječ ženi već tjedan dana!"
Prijatelj ga pita:
- "A zašto?"
A ovaj mu odgovara:
- "Pa nisam htio da je prekidam!"



Rodi Lalina kćerka vanbračno dijete. Lala nije htio da je vidi nedjelju dana.
A posle toga, šta će, pomiri se sa sudbinom. Pozove je i očita joj bukvicu:
-Ćero moja - počne Lala strogo - ti, kako si počela... Na kraju ćeš još i propušiti!



Sjedi Mujo u kafiću i pije pivo. Kad je popio pola flaše, potjeralo ga na zahod,
pa razmišlja kako da ode na WC, a da mu netko ne popije pivo. Nakon nekog
vremena se sjeti i napiše na komadiću papira 'pljunuo sam u pivo', pa ga ostavi
pokraj svog pića i ode na toalet. Kad se vratio iz WC-a nađe još jedan papir pokraj svog, a na njemu piše:
'I ja sam'.



Koji su omiljeni obroci Chucka Norrisa?
DoruCHUCK i ruCHUCK.



-Demokracija za narod je isto kao vuk za mjesečinu,
može slobodno da zavija koliko hoće!



Šta je brže od Cige koji trči s ukradenim televizorom?
Njegov sin s DVD-om.



Dosao Perica prvi dan u skolu i kucao on na vrata.
Uciteljica: Tko je??
P: "Jebica."
U: "Sta si rekao??"
P: "Perica."
U: "Sjedni i kazi mi sta ti radi otac."
P: "Pravi brata."
U: "Sta si rekao??"
P: "Farba vrata."
U: "A sta ti je mama?"
P: "Jebacica."
U: "Sta si rekao??"
P: "Pjevacica."
U: "Idi na tablu i napisi svoje ime."
P: "Ko te jebe?!?!"
U: "Sta si rekao ?!?!"
P: "Nema krede."
U: "Za takvo ponasanje idi kod direktora."
P: "Povuci me za muda.."
U: "Sta si rekao??"
P: "Ne znam kuda..."


Sto se usro-muski jamp


<< Arhiva >>