Druže doktore hehe..

08.11.2012.



Bolesnicima u posjet u bolnicu dolazi predsjednik države
i razgovara s njima. Obraća se prvome u sobi. I šta je operirao i kako se osjeća....
'A dobro se osjećam, ide na bolje, a operirao sam testise.'
'A jel imate kakvu pritužbu ili želju?'
'Ma ne, sve je super!'
Odlazi do drugog kreveta i upita drugog bolesnika kako mu je, od čega
boluje i je l' ima kakvu želju.
'A dobro sam, sve je u redu, a operirao sam hemoroide.'
I, na kraju, dolazi kod trećeg kreveta, isto ga pita.
'A Dobro sam kako je bilo, a ja sam operirao jezik i imam želju.'
'Pa dobro recite, kaže predsjednik, pa ćemo vam pomoći.'
'A gledajte ja bi ako može da me se prebaci na onaj prvi krevet do vrata,
kad god ide vizita, doktor dira onoga po jajima, ovoga po šupku,
pa onda meni prste u usta stavlja.'



U ZOO-u nesretnim slučajem crkne slon. Slonova smrt najviše je pogodila
slonovog čuvara koji padne u očaj. Upravitelj ZOO-a priđe čuvaru i kaže mu:
"Nemoj tako, kupit ćemo drugog slona.", a ovaj mu odgovori:"Nisam ja tužan
zbog slona, nego zbog groba kojeg ću slonu morati iskopati!"



Kako Crnogorac drži dijetu? Gleda atletiku.



"Svakog jutra, prosječan građanin Hrvatske, u modernoj kineskoj garderobi,
ispija brazilsku kavicu, sjeda u talijanski auto,
kupi za doručak francusko pecivo, vozi ulicama asfaltiranim njemačkom
lovom i stigne na posao u mađarsku firmu.
Odmah uključuje tajvanski mini-kompjuter i na engleskom jeziku počinje
obavljati radne obveze. A kad se vrati sa posla,
opere ruke turskim sapunom, otvori slovenski frižider, izvadi iz njega
konzerviranu tajlandsku tunjevinu, nalije čašu makedonskog vina,
upali južnokorejski televizor i uživa u turskim i latinoameričkim sapunicama.
Dok ga grije ruski plin.
Eto, zato volim Hrvatsku i sve domaće.."



Mama, tata, odlucio sam zivjeti sam!
- Pa to je divno sine.
Koferi su vam ispred vrata!



Za pokrivanje rupa u fondu mirovinsko-invalidskog osiguranja Republike
Hrvatske uvode se nova prometna pravila:
=> Osobe starije od 58 godina smiju prelaziti cestu i za vrijeme crvenog svjetla.
=> Osobe starije od 63 godine moraju prelaziti cestu za vrijeme crvenog svjetla.

(prijevod sa cirilice:Pacijenti za EKG prije dolaska da se okupaju)hehe


Žali se lik prijatelju:
• Ukrali su mi sve kreditne kartice!
• I jesi li prijavio policiji?
• Nisam i neću!
• Zašto?
• Pa ovaj što mi ih je ukrao manje troši nego moja žena.


skrivena kamera-Doktor gej


<< Arhiva >>