Bakice i djedice hehe..

29.10.2012.



Starija gospođa u tramvaju zamoli nekog dečka da se malo
pomakne jer se ona nema za što primiti.
Dečko: "Primite mi se za kurac!"
Gospođa: "Bogme i bi kad bi znala da bu ti stajal sve do Dubrave!"



Tri sestre stare 92, 94 i 96 godina žive u zajedničkoj kući.
Jedne noći
najstarija sestra pusti vodu u kadu da bi se okupala. Kada je zakoračila u
kadu zastala je i viknula sestrama:
- Jesam li se krenula okupati ili sam već završila??
Srednja sestra viknu:
- Nemam pojma, evo me dolazim gore da vidim.
Kada je zakoračila na stepenice, zaustavi se i viknu sestrama:
- Jesam li ja krenula uz stepenice ili sam pošla nazad??
Najmlađa sestra sjedi u kuhinji, srče čaj i sluša svoje sestre. Odmahnu
glavom i promumlja:
- Nadam se da ja neću nikada postati tako zaboravna te kucnu tri puta o
drveni stol za sreću. Potom viknu sestrama:
- Sad ću ja doći gore da vam objema pomognem, samo da vidim tko to kuca na
vrata!



Dvije stare gospođe su prijateljice već desetljećima. Tokom godina,
dijelile
su svakakve aktivnosti i avanture. U posljednje vrijeme njihove aktivnosti
su se svele na sastanke par puta tjedno da kartaju. Jednoga dana dok su
kartale, jedna se zagledala u drugu i pažljivo rekla:
- Molim te, ne ljuti se na mene. Znam da smo prijateljice jako dugo, ali
trenutno se baš ne mogu sjetiti tvoga imena. Mislim i mislim, ali
jednostavno se ne mogu sjetiti. Molim te, reci mi svoje ime.
Njena prijateljica se zagleda u nju. Piljila je tako najmanje tri minute.
Konačno je progovorila: - A za kada ti to treba??



Penzioner vozi autoputom kad njegov mobitel zazvoni. Kada se javio, čuo je
uzrujan glas svoje žene koja ga je upozoravala:
- Hermane, upravo sam čula na vijestima da neka budala ide u pogrešnom
pravcu autoputom 77. Molim te, budi oprezan na putu kući!
- Ma kakvi jedna budala?! - odgovori Herman - ima ih na stotine!!! Svi idu
u
pogrešnom smjeru.



Dvije starije gospođe su se vozile u velikom automobilu, obje su jedva
virile iza komandne table. Uto, stigoše do raskršća. Svjetlo na semaforu
je
bilo crveno, ali je auto samo prošao kroz raskršće. Gospođa na suvozačevom
mjestu pomisli:
- Mora da sam poludjela, zaklela bih se da smo upravo prošle kroz crveno
svjetlo. Poslije par minuta, došle su do sljedećeg raskrižja i svjetlo je
opet bilo crveno. I ovog puta samo su prošle kroz raskršće. Gospođa na
suvozačevom mjestu je gotovo bila sigurna da je svjetlo bilo crveno i
ozbiljno se zabrinula da je poludjela i da sve to umišlja. Već se dobro
unervozila. Na sljedećem raskrižju, svjetlo je opet bilo crveno, a one su
samo prošle. Sada već sigurna da je svjetlo svakog puta bilo crveno,
okrenu
se prijateljici za volanom i reče:
- Mildred, jesi li ti svjesna da smo upravo prošli kroz TRI crvena
svjetla?Mogla si nas obje ubiti!?
Mildred se trgne i iznenađeno zapita:
- Oh, zar ja vozim??



Zašto stariji Crnogorac nosi stakleni štap?
Ako mu ispadne, ne mora da se sagne.



Starija gospođa je uzrujano zvala policiju preko mobitela i prijavila da
je
u njen auto provaljeno. Histeričnim i plačnim glasom objašnjava situaciju
dežurnom policajcu:
- Ukrali su radio, volan, kočnicu, pa čak i papučicu za gas!?
Policajac je umiruje:
- Smirite se gospođo, poslao sam patrolu, policija samo što nije stigla.
Nekoliko minuta kasnije, policajac zove dežurnog:
- Zaboravi na ovaj zadnji poziv, gospođa je greškom sjela na zadnje
sjedište.



...jesam li vam htio poslati email ili sam već poslao.....?


Reklama za Coldrex na Imotski način


<< Arhiva >>