Ugodan sisati vikend hehe

19.10.2012.



Mužu je rođendan i žena ga pita šta bi želeo kao poklon.
Muž će:
• Pušku.
• Ne, puška nikako!
• Ipak, ja bih pušku...
• Rekla sam ti, puška NE!
• Ali ja bih pušku.
• Poslušaj me i odaberi nešto drugo!
• Ipak, ja želim pušku.
• Rekla sam ti, puška nikako! Pa, jebote - ko ovdje odlučuje, a?!
• Ti. Ali, kad bih imao pušku...



Zaustavio policajac Muju i kaže mu da izađe iz auta.
- "A šta sam to, bogati, skrivio da me iz čista mira zaustavljaš?", buni se Mujo
- "Pod osnovanom ste sumnjom da ste upravljali vozilom pod utjecajem alkohola",
obrazlaže policajac službeno.
- "A na osnovu čega si to, matereti, zaključio?", ne predaje se Mujo
- "Pogledajte samo kako su vam zakrvavljene oči", kaže policajac.
- "Pa šta", ljutito će Mujo, "i ti imaš klempave uši pa ti ja ništa ne prigovaram."



Dugujem svoj život Jelene Karleusi. Bio sam u komi dvije godine dok jedna od
medicinskih sestara nije pustila njenu pesmu na radiju u mojoj sobi.
Logicno, morao sam se probuditi i ugasiti radio !!



-Zašto od svih žena plavuše imaju daleko najljepše noge?
- Pa, ko nema u glavi ima u nogama!



Jedan čovjek utovaruje vreće s krumpirima u kamion. Naiđe drugi čovjek i pita ga:
- Što radiš?
- Cijepam drva!
- Kako cijepaš drva kad utovaraš krumpire u kamion?
- Pa što pitaš kad vidiš!?



Došao čovjek kod doktora i kaže mu :
- Doktore , ja mom sinu ne mogu nikako da dokažem da je rakija štetna,
pa ako biste mogli nekako da pomognete...
Doktor reče da nema problema i reče čovjeku da dovede sina. Dođu otac i sin u ordinaciju,
pa uzme doktor jednu čašu rakije i jednu čašu u kojoj je bila voda... Ubaci po jednu glistu u obe čaše...
Ova u vodi se migolji, a ova druga u rakiji je istog momenta uginula... I pita doktor dječaka
- Šta si zaključio iz ovoga?
- Ko pije rakiju - nema gliste - odgovori dječak.



Šta traži dečko bez ruku za rođendan?
-Prsluk, jer mu jakna ne treba.




Kaže Mujo Fati: 'Uf, slomio nam se umivaonik.'
'Kada?'
'Ne kada! Rekao sam umivaonik!'



Kirurg operira a izmedju nogu petlja mu se maćka:
-Ako budeś dobra dobićeś komad.



Kako znaš da će plavuša reći nešto pametno?
Kada rečenicu započinje s 'Jedan tip mi je rekao...'



Postoje dvije vrste žena:Ljepša od noći i ljepša po noći.



Kako plavuša otvara srce?
Raširi noge.


Ugodan vikend


<< Arhiva >>