Vezano za životinje hehe

18.10.2012.



Vozio se Perica u autobusu i počne pjevati:
Mama mi je slon, tata mi je slon, a ja sam mali slončić.
Mama mi je lav, tata mi je lav, a ja sam mali lavić.
I tako pola sata u krug, dok vozač nije poludio:
Mali ,mama ti je kurva, tata ti je idiot, šta si onda ti?!
...A Perica će na to:
- Vozač autobusa!!!



Zasto sluzi krompir?
Da i sirotinja ima kome kozu guliti.

Što se dobije kada se obreže crnac?
Dvije kožne jakne i tri para čizama.



Mujo sevi Fatu.
Sevi Mujo, sevi i sevi, a Fata nista, ni da mukne...
- Pa dobro Fato, koji ti je qurac danas?!
- Osmi!



Kad su Srbi vikali: "Svi srbi u jednoj drzavi", niko nije ni pomislio na Holandiju.

- Jedini je Chuck Norris zadavio čovjeka bežičnim telefonom!



Mujo i Fata užurbano ulaze kod zubara i Mujo kaže odmah s vrata:
- Doktore, treba izvaditi zub, ali bez anestezije - samo ga iščupajte i
završite s tim' Zubar u nevjerici reče: - Uf, bilo bi dobro da su i ostali
moji pacijenti tako hrabri! O kojem zubu je riječ? Mujo se okrene prema Fati:
- Ženo, pokaži mu zub koji te boli!



Uz pratnju stražara, Isus nosi kriz na koji će biti razapet. Kada su došli u
centar Jerusalima, Isus onakav krvav i umoran, odjednom se ispravi, namjesti kosu,
namjesti kriz na desno rame, očisti se od krvi. Čuvarima ništa nije jasno,
kad se Isus nasmija i reče:
- MARIJAAA, Slikaj me za Facebook!



Pacijent:
• Doktore, imate li nešto protiv kašlja?
Doktor:
• Ne, ne, samo vi kašljite.


Zlocesta maca ili zlocesti covjek


<< Arhiva >>