Da zavirimo malo u Serbiju hehe

24.09.2012.

Vidim mnogo klikova je i iz Serbije pa zato...
Ovaj tjedan je tjedan posvecen susjedima Srbima i malkice sala na njihov racun..
ps.vecina fotki bi mogla vrijediti i za Hrvatsku hehe



Pitali Cigu koja bi životinja voleo da bude.
- Žirafa.
- Zašto žirafa?
- Kad progutam bombonu da mi duže bude slatko



-Sreli se David Guetta i Chuck Norris, kaze mu Chuck Norris
"Kako to misliš The World is Mine"?



Žali se novopečeni muž svom prijatelju: -Žena mi sve zabranjuje
- ne smijem piti, pušiti, psovati, ne smijem pljuvati, ne smijem...
-Sad se sigurno kaješ što si se oženio? -Ne, i to mi je zabranjeno.



Došla Fata ljekaru, sva otečena i plava po licu.
Požali mu se da je Mujo pretuče svaki put kada se uveče vrati iz kafane.
Doktor je posavjetuje:
- Gospođo, skuvajte čaj od kamilice, pa kada muž dođe uveče kući,
grgljajte taj čaj dok muž ne ode da spava, i za osam dana dođite na kontrolu.
Posle osam dana dođe Fata na kontrolu i sva srećna pohvali doktora:
- Gos`n doktore, Vi pravite čudesa. Otkako se držim vaše terapije, muž
je potpuno miran i ne tuče me.
- Pa to sam i mislio. U vašem slučaju nije kriv alkohol, nego jezik!



Bio perica u skoli (na casu biologije ucili sisare, sada nastavnica ispituje):
- "Perice navedi ti nama jednog leteceg sisara."
- "Stjuardesa."



-Koji saobraćajni znak ne postoji u Crnoj Gori?
- Radovi na putu.



-"Jesi li čuo da država Slovenija mijenja ime?"
- "Ne, a kako će se sada zvati?"
- "Kombinacija!"
- "Zašto Kombinacija?"
- "Pa cijela nacija stane u jedan kombi!"


Milorad Dodik


<< Arhiva >>