Brisači i ostalo hehe..

22.05.2012.




Pričaju tri prijatelja:
Kaže prvi: "Ja moju ženu poslao u Daruvarske toplice na sedam dana!"
Kaže drugi : "Ja moju poslao u Čatež na DESET dana!"
Kaže treći: "Ja nisam pri lovi pa svoju jebem sam!"



Razgovaraju dva Zidova o biznisu.
Prvi: Kako je?
Drugi "Nije dobro.U ponedeljak sam prodao samo jedno odijelo.
Jucer, utorak, nista, a danas srijeda, gorje nego jucer!"
Prvi: " Pa kako, gore?"
Drugi: "Odjelo koje sam prodao u ponedeljak, danas musterija vratila."



Dodje covjek od nekih 32 godine, i kaze ocu da je peder od 18-te godine,
Otac nije sretan, ali krv nije voda ,pa kaze sinu:
"meni sramota tebi sramota, familiji sramota, ali moglo je biti gore!"
Sin: "A sto moze biti gore??"
Otac: "Mogao si postati policajac!!!"



Pita sin oca:
-Tata, tata, sta je to abortus?
- Sine, idi pitaj sestru!
- Ali ja nemam sestru...
- Eeeeee...



Zašto u Africi ljudi ne piju lijekove?
Pa piše : Piti poslije jela..



Gdje cigani vode djecu za rodjendan ? .. na groblje, da pušu u svijece..



Pita Perica svoju babu: Bako, šta je to ljubavnik?
Baka ustane k`o oparena i vrisnu: JAO LJUBAVNIK! PA JA SAM ZABORAVILA!...
i otrči baba do svoje sobe, otvori orman, i iz ormana ISPADNE KOSTUR !



Kako nastaje trač u Bosni:
Ide Suljina djevojka ulicom i reče komšinici:
"Dobar dan."
Ta je rekla Begajeti:
"Vala viđeh onu Suljinu, reče mi dobar dan."
Begajeta Senadi:
"Rekoše mi da se ona Suljina jedva javi kome."
Senada Amiri:
"Reče mi Begajeta da je vidjela onu Suljinu, nešto nervozna bijaše
kad joj se javljala."
Amira Muniri:
"Čuh da je ona Suljina nešto nervozna, mora da ima problema."
Munira Đulsi:
"Čuh da je ona Suljina puna problema, samo šuti, ni s kim ne priča."
Đulsa Rasemi:
"Vele da je ona Suljina skrenula od problema, dugovi i krediti sigurno."
Rasema Hašimi:
"Rekoše mi da ona Suljina ima kredita do guše, za šta li ih je uzimala pobogu."


šlep sluzba hehe:


<< Arhiva >>