SISE nastavak hehe

16.05.2012.



Muškarac sjedi samo u gaćama za stolom i čita novine,
kad li dojuri žena i reče mu:
“Francek brzo se obući, Štefica dolazi na kavu
i nije lijepo, da vidi te tvoje stare kosti.”
Francek:
“Pa šta, nek vidi kako mi loše kuhaš da sam takao mršav.”
Žena mu ne ostane dužna:
“Onda skini i gaće, pa neka se pita zašto ti uopće i kuham!”



Bolje lud od sreće, nego lud od rođenja



Pukla cijev u kući od doktora. Doktor telefonom zove poznanika-vodoinstalatera.
- Sjedaj u kola i dolazi odmah! Pukla je cijev, u podrumu sve pliva.
- Ne mogu sada nikako, znaš da danas slavimo. Tu su nam djeca i cijela rodbina.
Nazovi nekog drugog.
- Bogami kad se tebi neko razboli u familiji, uvek mene zoveš, i ja bez
riječi uvijek dođem.
- U pravu si, odmah dolazim.Vodoinstalater stiže, i otvori vrata što vode u podrum.
Sa treće stepenice baci dva aspirina u vodu i kaže:
Ako do ponedeljka ne spadne zovi me ponovo!



UDAJA - Trenutak kada ženska osoba zamjeni pažnju
svih muškaraca za nepažnju jednog.



Bolje da puše - nego da ostanu trudne!



Jučer sam na ulici osvajao jednu djevojku i definitivno je bilo kemije...
upotrijebila je suzavac u spreju!



Razgovaraju dvije plavuše:
- "Je li tačno da je za žene trudnoća u četrdesetim godinama uvijek bila rizična?"
- "Naravno da je bila rizična jer je u četrdesetim godinama bio II svjetski rat!"



Došao Mujo u posjetu kod brata u Francuskoj. Smjesti ga brat u luksuzni hotel,
gleda Mujo kupatilo džakuzi sve se sija, te kaže:
- "Eh što nije nedelja da se okupam."


I tata bi sine hehe:


<< Arhiva >>