8 GODINA EUROSMIJEHA hehe..

11.05.2012.

Tocno prije 8 godina 11.svibnja 2004 godine nastao je ovaj blog..I neka je hehe..



- Znači, opet si se pomirio s ženom?
- Odakle ti ta ideja?
- Vidio sam vas jučer kako zajedno cijepate drva.
- Ma kakva drva? To smo dijelili namještaj.



Žena odlazi k liječniku i žali se na neprekidnu glavobolju.
- Potrebna vam je razonoda…
- Ah, doktore! Već sam pokušala, ali muž ne skida oka s mene!



Brižni otac subotom navečer ispraća kćerkicu,
pa reče na vratima: "Odi kćeri i provedi se... i budi dobra" !
- Na to će curica: "Tata, jel da budem dobra ili da se dobro provedem" ?



Otišli momak i cura u kafić,i pita on nju šta ćeš popit'.
Kaže ona : Coca colu, Red Bull i jednu toplu čokoladu.
Kaže momak : Halo bona,nisam te pito' šta ćeš popit,popit,popit



- "Mama, opet sam se svađala sa mužem, ja to ne mogu izdržati!
Doći ću da živim s tobom!"
- "Ne, draga, on mora platiti za svoje greške! Ja ću doći živeti s vama!"



Mujo,jesi l` ti ikad gledo Fatu u oči dok si sexo? – upita Haso Muju
Jesam bolan,Haso. – odgovori Mujo – Jednom.
Bilo je strašno.
Stajala je na vratima..



Žena će svom mužu:
- Vidiš, dragi, naš susjed svaki put na odlasku na posao, poljubi svoju ženu.
Zašto ti to ne radiš?
Muškarac će ozbiljno:
- Zaboga, draga, pa ja tu ženu jedva poznajem.



-Divim joj se!
- Zašto?
- Zamisli tu vjernost? Ima već trećeg muža, a još uvijek istog ljubavnika!


E pa sretan 8 rodjendan postojanja Eurosmijeha hehe

<< Arhiva >>