AMEN hehe

10.05.2012.

Danas zavrsavamo temu religije..Sutra jubilarni post..Pogodite koji?hehe



Kafana prazna, osim 2 pijanca. Jedan od njih
pridje onom drugom i kaze:
- Sta ima? Odakle si bolan?
- Iz Bosne!
- E? Super i ja sam iz Bosne. Pa da popijemo po jednu za Bosnu?
I popise oni turu sve veseli, kad onaj prvi opet pita:
- A odakle iz Bosne?
- Iz Sarajeva.
- Uh, Sarajevo , bravo i ja sam iz Sarajeva. Ajde onda da popijemo jos
jednu turu za Sarajevo !
Popise oni jos po jednu turu, kad onaj prvi kaze:
- A u koju si skolu isao jarane?
- Pa maturirao sam u Mehmed "Mesa" Selimovic 1966.
- Cuj, ne mogu vjerovat'? Pa i ja sam maturirao u Mehmed "Mesa" Selimovic 1966.
godine. Pa da popijemo po jednu u to ime i jos po jednu u "Mesino" ime!
I tako oni piju jos 2 ture, kad u kafanu ulazi jedan stalni gost i pita kelnera:
- Pa, sta ima novog danas?
Kelner mu odgovara:
- Nista bolan, blizanci Mujo i Haso Omerovici, su se opet izponapijali!

papa na godisnjem u Zagorju hehe:


Policajac zaustavi mladu, zgodnu djevojku zbog prebrze vožnje:
- Gospođice, vašu vozačku i prometnu!
- Oh, kako si mi sladak u toj uniformi, najradije bih te pojela -
govori mu djevojka želeći izbjeći kaznu.
- Gospođice, ne jedite govna nego mi dajte vozačku - odgovara joj policajac.



Vratio se Mujo kući nakon burno provedene noći, mrtav pijan, tetura se i leže na kauč.
Fata počne da ga skida, kad na onoj stvari - kondom. Ona tu poludi i gurne mu
kondom u guzicu. Prošlo 10-tak dana, Mujo se uredno vraća kući s posla, gleda
TV, priča sa Fatom, uopće ne izlazi. I jedan dan Fati dosadi, pa će njemu:
- Jeb'ga Mujo, po cijeli dan si u kući! Što ne izađeš malo sa svojim jaranima?
A Mujo će tiho:
- Nisu mi više jarani...



Koja je najgora rečenica koji ti Cigo može reči?
- ?
- Dobro jutro susjed!

Pitali Muju šta je bilo prije: jaje ili kokoš?
A Mujo će, sjetno:
"Bilo je prije i jaje, i kokoš, a išlo se i na more..."



Dođe Mujo kod Fate i kaže:
- Jebat ću te gdje niko nije..
A Fata će:
- E vala neš!!! - i pokrije rukama uši...

Kaže Mujo Hasi:
- "Moj stariji sin potpuno liči na mene."
- "To je zbog uticaja genetskog faktora!"
- "A, zašto onda mlađi liči na komšiju!"
- "E to ti je zbog uticaja sredine!"


Župni ured pri telefonu:


<< Arhiva >>