Aleluja hehe

07.05.2012.

Narednih par dana imamo temu i malo šala u vezi crkve,svetaca i tak..



Anticka, grcka tragedija se bazira na mitu, a Hrvatska
- na mitu i korupciji!!!

-Najveća ironija je kada otac objašnjava sinu da je postao od majmuna!

-Ko još zviždi za ženama iznad 50 godina?
- Ekspres lonac u kuhinji!

Kako terminator razgovara sa plavušom? U usta ga vista, baby.



Uznemiren i nervozan Michael Jackson hoda u hodniku čekaonice. Izlazi doktor i kaže mu:
- Čestitam gospodine Jackson, postali ste otac!
- Uraaa..., a jel doktore, jel muško ili žensko?
- Muško gospodine!
- A jel doktore, kad ću ja opet moći karati?
- Pa, sačekajte gospodine Jackson, da mali napuni bar 12 godina...



Dosla starica i Serhio Ramos pred vrata na onom svijetu i cekaju da udju.
Prvo ide starica i sada govori da je bila dobra, zena, majka i postena da zasluzuje
raj, i pusti je vratar da udje.
Ugleda Ramosa onako mlad jak pa ga upita, sta ti hocec ovdje?
Ma nista ja sam dosao samo da vidim imali moje lopte tu...



Pita Haso Muju:
-Što ti je to modro oko?
-Udarila me Fata.
-Zašto?
-Zato što sam joj se obratio sa "ti".
-I zbog toga te bije?
-Bije, bije. Ležim ja na krevetu, ona me gurka i kaže mi "Nismo odavno imali seks.",
a ja joj kažem: "Ne mi, nego ti."

Mali Ivica pričao je političke viceve. I onda je došla po njega - Marica!.



Ako si cijeli dan aktivan kao pčela, radiš kao konj i na kraju dana umoran si kao pas;
porazgovaraj s veterinarom, postoji mogućnost da si magarac!

-Gospođo, svaka čast - kaže učitelj - vaš sin ima veliku žeđ za znanjem.
- Da li je to naslijedio od Vas ili od Vašeg muža?
- Djelomično od mene, djelomično od muža. Znanje od mene, a žeđ od oca!

Moli mazohista sadistu:
- Muči me, udaraj me, veži me, bičuj me, slomi me cijelog...
A sadista mu hladno odgovori:
- Neću.


mr.Bean-halelujah


Ovim putem bi se zahvalio svima organizatorima "Susreta hrvatske katoličke
mladeži u Sisku 2012". I ako netko od Sisčana čita ovaj blog iskreno vam hvala
na uspjesnoj organizaciji koja je bila za čistu desetku..Moj sin je bio odusevljen i sa najvecim
rijecima pohvale se je vratio iz Siska nazad ovdje u Bavarsku..Hvala vam veliko..


<< Arhiva >>