Učim,učim da naučim hehe

03.05.2012.



Sjede Mujo i Haso u kafani i razgovaraju o tome kako bi
bilo dobro otići na more par dana na odmor. Haso se lupi po čelu i reče:
- Mujo, bolan, skoro će prvi maj, mogli bi tada, imamo dva dana slobodno!
Mujo klimne glavom i odgovori:
- Dobra ideja, Haso, mogli bi.
Haso se namršti, zamisli i upita Muju:
- Znaš li kad pada prvi maj ove godine?
Mujo otpije gutljaj piva i odgovori kao iz topa:
-Ne znam točno, negdje petog, šestog ...



-Zbog slovenskih vinjeta Europska Unija donijela odluku da oko Slovenije napravi kružni tok.

Na jednom nogometnom meču BH komentator Kemal Ahmetović kaže:
- "I u igru ulazi Gerald Asamoah, prvi crnac koji igra za Njemačku, joj da ga Hitler vidi!"



Zaustavi policajac Cigu na ilegalnom graničnom prelazu, pa ga pita šta tu radi.
A Ciga će na to:
• Ma ništa gosn policajac, stislo me pa sam srao!
Policajac će Cigi:
• Ajd' pokaži gde si se posr'o!?
Traži Ciga, traži i kaže:
• Evo tu!
A policajc Cigi odvali šamar, pa se prodere:
• Ma kako si se tu posr'o, debilu jedan, ovo je pseće govno!
A Ciga će:
• Gosn policajac, kakav život, takvo govno!



Što je zajedničko onome koji laže i onome koji krade?
=> Obojicu čeka saborska mirovina.

Pita mama Ivicu:
- Zašto ne jedeš? Rekao si da si gladan kao vuk!
- A kad si ti vidjela vuka da jede mahune?



Priča Mujo Hasi:
• E moj Haso, ja sinoć izađem ranije s posla, odem kući, kad u spavaćoj sobi
- Fata se jebe sa crncem i Kinezom.
• Ma nije moguće, šta si uradio?
• Polako sam ti ja uzeo fotoaparat....
• I šta si uradio?
• Napravio sam jedno 5-6 snimaka...
• Dobro, dalje?
• Snimke sam poslao u "Benetton", pa ćemo videti šta će biti dalje...



Koji se organ najviše namuči kad masturbiraš?
- Uho, jer se stalno naprežeš i slušaš ide li netko.


Ovo je pravi vozac autobusa


<< Arhiva >>