Školarci,studenti hehe

02.05.2012.

Naredna tri dana posvecujemo skoli,ucenju,studentima hehe...



Hrvatska istina, na našu žalost!
Vojnik za 3500 kuna riskira život.
Vatrogasac za 4000 kuna spašava živote.
Učitelj za 5500 kuna priprema ljude za život.
Liječnik za 7000 kuna spašava i održava živote,
a saborski zastupnik za 20 000 kuna uspijeva svima zajebati život!!



Sretnu se Mujo i Haso u parku jedne noći i kaže Mujo Hasi:
- Joj, dobro što si naišao, našao sam jednu... Kaže da će se nastaviti
viđati samnom, ako mogu da je tri puta kresnem. Ja sam odradio dva puta,
a ona je eno tamo čeka treći, a ja ne mogu. Hajd' ti obavi, neće ni primjetit, mrak je.
Ode Haso, počne radit u to naiđe policajac, uperi lampu i upita ih:
- Šta to radite?
Na to će Haso:
... - Eto vodim ljubav sa svojom ženom.
- U, oprostite, nisam znao.
- Nisam ni ja, dok nisi upalio lampu.



Kako žene zovu debelog muškarca bez love?
Svinja.
A debelog muškarca koji je pun k'o brod?
Medo mali!

Crnogorac: Drkaš li ti Mujo?
Mujo: Jašta, bolan!
Crnogorac: A koliko tražiš za ruke?

Toliko si debel, da kad uđeš u McDonald's pitaju te šta nećeš....



Francuz koji ima ženu i ljubavnicu, voli svoju ljubavnicu.
Talijan koji ima ženu i ljubavnicu, voli svoju mamu.
Hrvat koji ima ženu i ljubavnicu, voli piti i ljubiti!

Svekrva je kao Vegeta... U sve se miješa!



Ona mu šalje SMS poruku:
- Najdraži moj, ako spavaš pošalji mi tvoje snove, ake se smiješ, pošalji mi tvoj
osmjeh, ako plačeš, pošalji mi tvoje suze. Volim te!
On joj odgovara:
- Na WC-u sam. Što želiš da ti pošaljem?


Ja i moja stranka založit ćemo se za to da ni jedan mještanin ne napusti ovaj otok.
- Bogati, oli nan mislite ukinut trajekt - pitao je netko iz publike.


Women Football


<< Arhiva >>