Malo karikatura hehe...

12.02.2012.



Gleda jedan Rus državnu TV i na vijestima čuje da je u Sibiru minus 55°C.
Naravno, ne vjeruje vjestima.
– E, baš ću da zovnem brata koji tamo živi, da provjerim, kaže i okrene telefon:
– Reci mi brate molim te, koliko je stupnjeva tu kod vas ?
– Ček' da pogledam... tu negde oko minus 35°C, zašto pitaš ?
– Pa ovi na TV lažu, kažu –55°C.
– A, pa možda napolju !!!



Kako se zove vrtić za Pedere?
Trtić



Ide Crvenkapa šumom kod bake i naiđe na vuka. On je pita:
Crvenkapice, gde si pošla?
Idem kod bake.
A možeš li mi dati adresu tvoje bake?
Mogu, www.baka.sr



Dosla Ciganka u zatvor da poseti Cigu i pita ga :
- Je l' si uspeo nesto napravit sa onom turpijom sto sam ti stavila u pogacu prekjuce?
Ciga odgovara:
- Jesam. Danas idem na operaciju!



Umre carinik i dođe kod Svetog Petra. Dok je Sv. Petar razmišljao gde
da ga pošalje, carinik mu stidljivo reče:
• Pa, ja bih na granicu negdje, ako može...

Šta rade huligani iz gimnazije?
Pričaju engleski na času francuskog.



Drzi pop predavanje u jednoj crkvi u Beogradu pa kaze:
- "Narode, imao sam jedan zlatan krst vi ste mi ga ukrali, pa sam uzeo jedan
srebrni, opet ste mi ga ukrali, sada imam jedan drveni krst. Ako mi i njega ukradete
onda cete me u kurac ljubiti."



Kako zaposliti plavušu?
Dati joj papirić na kom je s obje strane napisano "okreni" ili je staviti u okruglu sobu
i reći joj da sjedne u kut..

Najbolja reklama:


<< Arhiva >>