Nevidljivi hehe

28.09.2011.



Natjecali se Bosanac, Hrvat i Srbin ko od njih ima
najbolji sluh.
Kaže Srbin: Jedno veče nisam mogao da spavam od neke buke. Ja uđem
u kuhinju kad ono miš jede šećer.
Kaže Hrvat: Nije to ništa. Ja neku veče nikako da zaspim. Pa siđem u garažu
kad ono korozija nagriza moj auto.
Kaže Bosanac: Eh, nije vam to ništa. Ja neko veče sjedim, a nekakva buka se čuje.
Ja otvorim ormar kad ono mi kaput izlazi iz mode.


Razgovaraju dve bakterije:
• Šta je bilo, što si tako tužna?
• Ma pusti... Izgleda da sam zakačila neki atibiotik.


Sretnu se posle Nove godine dva Piroćanca:
•Kako si proveo Novu godinu?
•Kupili smo dve paštete od 25 grama i dosta hleba, pa došla familija,
mazali smo cele noći i rasturili se, ostalo paštete i za drugi dan Nove godine! A ti?
•Došla mi silna familija, pa ih sve povedem u "Hajat" na večeru!
•Koliko te je to koštalo, pobogu, čoveče?
•Ne puno, jeli smo a la kart!
•Pa to je još skuplje!?
•A ne... nije to što ti misliš, poneli smo špil karata pa je jeo
onaj ko je izvukao najjaču kartu!


Prijavio se Mujo za kviz "Trenutak istine". Prikače ga za detektor laži, objasne
mu pravila i na kraju upitaju:
- Da li je sve jasno?
Mujo odgovara:
-Naravno!
I detektor ekspolodira!


Došli američki inžinjeri kod Obame i kažu mu da su izumili automobil koji ide na vodu!
- "Pa to je genijalno,automobil koji ide na na običnu vodu, kažete!?"
- "Hm, pa dobro, ne baš običnu, mora da bude iz Meksičkog zaljeva."


Zgoda na vasaru hehe:


<< Arhiva >>