Vozilo za cijelu obitelj hehe

19.09.2011.



Šta je to Nemešizam? Kad ti mama kroji sudbinu


-Riješio Mujo da promjeni tapete u stanu, i sjeti se da je Haso koji živi u
stanu iznad njegovog mijenjao tapete prošle godine, pa ode da ga pita za
savjet.
"Je li, bolan, Haso, ti si prošle godine mijenjao tapete?"
"Jesam, Mujo, jarane!"
"Pa koliko si rolni kupio?" pita Mujo.
"Dvadeset" kaže mu Haso.
Ode Mujo u prodavnicu, kupi dvadeset rolni tapeta, počne lijepiti, izlijepi
cijeli stan i ostane mu osam rolni. Popizdi, ode opet kod Hase i navali sa
vrata:
"Ti mi, Haso, reče da si kupio dvadeset rolni tapeta!"
"Jesam, Mujo."
"Ali meni je ostalo osam rolni!"
"I meni."


Napravili naučnici mašinu koja može da opameti ljude. Testiraju napravu na Muji.
Mujo sedi sa skalamerijom na glavi, čeka, a naučnici se čude. Skinu oni njemu to
čudo s glave, a Mujo će:
- Osjećam da sam pametan.
A naučnici mu kažu:
- Teško bogami, na ekranu i dalje piše: Disc write error..


Policajac, pozornik, upita nekog dječaka:
- "Izvini, dečko, koliko ima sati?"
Dječak pogleda na sat:
- "Deset minuta do šest!"
Policajac će iznervirano:
- "Mene ne zanima koliko će sati biti za deset minuta već koliko je sada!"


Ide čovjek pustinjom mrtav umoran. Užasno je žedan i skoro je dehidrirao
kad sretne beduina.
Čovjek ga upita:
- "Gdje ovdje ima vode?"
Beduin:
-"Ideš ravno ovako u pravcu moje ruke i u utorak skreneš lijevo."


Kada se debelguze potuku hehe


<< Arhiva >>