UGODAN VIKEND hehe

16.09.2011.



Pozove Clinton Franju i Miloševića: - Mr. Milošević,
hoćete li poštivati Daytonske sporazume? - Neću, uzvrati Slobo. Clinton
izvadi pištolj i upuca ga. - Mr. Franjo, hoćete li vi poštivati Daytonske sporazume?
- Hoću, preplašeno odgovori Franjo. Clinton izvadi pištolj i upuca ga.
- S nama nema hoću-neću, mudro zaključi Clinton.


-"Kako se zoveš?"
- "Jebo Jebić."
- "Šta si rekao?"
- "Pero Perić."
- "Šta ti radi tata?"
- "Pravi brata."
- "Šta si rekao?"
- "Ma farba vrata."
- "Šta ti je mama po zanimanju?"
- "Svemirska jebačica."
- "Šta si rekao?"
- "Ma operska pevačica."
- "Šta ti radi sestra?"
- "Jebe se po gradu."
- "Šta si rekao?"
- "Ma liže čokoladu."
- "Marš na tablu!"
- "Ko te jebe!"
- "Šta si rekao?"
- "Nema krede."
- "Marš kod direktora!"
- "Nemam muda."
- "Šta si reko?"
- "Ne znam kuda."


Raspored događanja na stadionu Maksimir:
- Real Madrid, Ajax, Lyon.
Raspored događanja na stadionu Poljud:
- Klapa Cambi, Jelena Rozga, Klapa Intrade, NK Lučko, NK Istra.


Tukli se Crnogorac i Srbin. Pitali poslije Crnogorca kako je
prošao.
-Ada , kako bi proša’? Razdvojila nas policija. Njega
odveli ka’ pseto, vezanog, a mene ka’ knjaza – na nosilima!


Razgovaraju dvije prijateljice uz kavu:
- Rekla si mi da trebaš posjetiti tvog ginekologa.
- Da bila sam jutros.
- I što ti je rekao?
- Znaš, rekao mi je da mi je klitoris kao dinja.
- Tako velik!?
- Ma ne, tako sladak.


Zlocesti macak


<< Arhiva >>