Iskoristiti zadnje trunke ljeta hehe

09.09.2011.



STROGA DIJETA
"U obzir dolazi samo zelena salata, malo prepečenog kruha i sok od
rajčice."
"U redu doktore, ali niste mi rekli - - uzimam li to prije ili poslije jela?"


-Sta je idelan muskarac?
- Spajanje genetskim inzenjeringom vibratora i bankomata!


Šta kaže plavuša kad skuva pasulj?
Moj dobar pasulj daleko se čuje!


Dođu Ivica, Perica i mali Mujo u školu i redom se predstavljaju. Perica ustane i kaže:
- Ja sam Perica i zovu me Pero.
Ustane Ivica i kaže:
- Ja sam Ivica i zovu me Ivo.
Ustane se mali Mujo i kaže:
- Zovem se Mujo ne zovu me nikako, dođem sam.


Dečko šalje djevojci SMS:
• Molim korisnika da se uda za mene.
Dobija odgovor:
• Poštovani korisniče, na Vašem računu nemate dovoljno kredita za ovu opciju!


Sto ti je AKU:


Ugodan vikend

<< Arhiva >>