hehe morati ćeš sve ponovo

08.09.2011.



Koja je razlika između punice i tumora?
Tumor može biti i dobroćudan!


Od čega je umrla Ejmi Vajnhaus?
Neko joj stavio heroin u drogu.


Umro Pera i došao kod Boga a Bog reče:
• Danas je malo gužva nego idi ti na onaj oblačak pa malo kruži dok se ne nađe neko
slobodno mesto pa ću te uzeti.
Na oblaku nađe jednu ružnu ženu i tako lete zajedno. Odjednom vidi da na drugom
oblaku leti komšija Rade sa nekom lepom i mladom ženom. On se vrati kod Boga i upita ga:
• Bože, šta sam ja tako zgrešio pa mi dade onako ružnu a komšiji tako lepu ženu?
Na to mu Bog odgovori:
• Moraju i žene biti kažnjene.


Mladić grli curu u parku i nježno joj šapće na uho:
"Draga, reci mi dvije riječi koje će nas spojiti zauvijek . . . "
"Trudna sam."


Vozi plavuša cik-cak, pa kroz crveno, pa zakvači bankinu . . .
Dovikuje joj lik iz susjednih kola:
"JEBO TE ONAJ ŠTO TI DADE DOZVOLU . . . "
Ona uzvraća:
"MISLIŠ DA NIJE . . . ! ! "


Patka vozilo


Neznam dali znate ,neki znaju da sam veliki pristasa
hokeja na ledu..
Vec 10 godina nisam propustio niti jednu tekmu mog omiljenog hokej kluba
Augsburger Panthera

pa me je jucerasnja vijest o padu ruskog zrakoplova
sa cijelom ekipom Hokej kluba Lokomotiv Yaroslav tesko pogodila..
Svi mi koji volimo hokej
si odmah zamislimo da se je to na primjer desilo nasem voljenom klubu,
da se za jednu minutu
unisti toliko mladih zivota,talenata,jos pogotovo kada klub znaci nesto
za jedan grad,za jednu regiju...
Ovim putem izrazavam iskrenu sucut svima clanovima obitelji nastradalih,i
svi Hokej obozavatelji u
cijelom svijetu su sokirani..Neka im je vjecna slava..


<< Arhiva >>