Ugodan vam vikend hehe

02.09.2011.



Šetale dvije djevojke livadom na Zlatiboru. Odjednom, pojavi se bik.
One se uplaše i potrčaše.
Bježale, preskakale potoke, preskakale ograde, pravile slalome kroz šumu, al džaba,
bik im je stalno na tragu.
Najzad, jedna stade:
- Ja ne mogu više. Bolje da dobijem tele, nego infarkt!


Narkoman u bazenu pluta ko poluprazna boca, samo mu oči vire iz vode...prolazi čovjek i
gleda ga, pa staje, pa zagleda, pa nastavi..pa se vrati i pita..
Momak, je l ti dobro ??
Narkoman izbaci glavu iz bazena i reče : "Izvuci me, ispuniću ti tri zelje" !!!


Pita Tuđman đavola:
- Jel mogu da pozovem Zagreb samo na minut i vidim kako
stvari stoje u mojoj zemlji?
Zanima me kada ćemo u Evropu...
Đavo kaže - može.
Zove Tuđman, završi razgovor i đavo mu kaže
- Ovo te košta milion dolara.
Tuđman kaze OK i plati.
Pita Sadam đavola:
- Vraže, daj i meni da pozovem Bagdad, i kod nas su protesti,
masa problema.
- Može, ali dva miliona dolara!
Zvao Sadam, završio razgovor i platio.
Pita sad i Milošević:
- Daj i meni da pozovem Beograd da vidim dali smo zadržali
Kosovo, smanjili nezaposlenost, povećali životni standard, ušli u EU...
Đavo kaže - Može, naravno.
Završi Milošević razgovor i pita:
- Koliko ja treba da platim?
- Ništa!
Milošević u čudu!
- Kako bre ništa, pa ove si rebnuo po milion i dva?!
- Znaš kako je, kad zoveš iz jednog pakla u drugi to se
računa kao lokalni poziv...


Pita učiteljica Duju:
– Za koga navijaš?
– Za Ajduka, normalno, kaže Duje.
– A od evropskih klubova?
– Za Dinamo.


Bosanski boks hehe


<< Arhiva >>