Kada se sve složi u red hehe

01.09.2011.



Prije mnogo mnogo godina jedna venecijanska lađa uplovi u
istambulsku luku. I dok su Turci istovarali brod, kapetan Giovanni je pošao malo pogledati grad.
I tako naleti na jednu brijačku radnju gdje stoji ovakav natpis:
- "Ako te za vrijeme brijanja ne porežem, platite 100 dukata. Ako te porežem,
možeŠmi odrezati glavu."
Uđe Giovanni i kaže da pristaje na pogodbu. Brijač ga nasapuna i potiho zviždukajući
obrije ga za čas posla. Kada je bilo gotovo, pregleda kapetan Giovanni lice i vidi da
nema ni jedne posjekotine. Izvadi 100 dukata i isplati mu. Krene van i sve pogledava
bezbrižnog brijača, pa će mu u jednom trenu:
- "Čuj, ba, kako si tako nehajan. zar te nije strah, da si me samo malo zarezao
britvom, ode ti glava?"
- "Ja blento jedna, da sam ja tebe samo malo zarezo, ne bi ja stao na tome..."


Mujo i Suljo padobranci. Našli se jedno jutro pred skok i govori Mujo:
- "Nemoj, Suljo, majke ti da danas skačemo"
- "Zašto?"
- "Ma sanjala mi nana da mi se neće padobran otvoriti..."
- "Ma daj, nije valjda da vjeruješ u te gluposti!"
- "Ma ne vjerujem al' eto, šuhva mi, nemoj majke ti!"
- "Hajde, ako ti je toliki problem, zamijenićemo padobrane pa ćemo skočiti, može li tako?"
Mujo malo konta i na kraju kaže: "Haj' ok!"
Zamijene oni padobrane, lete i Mujo prvi skoči.
Onako u padu, prestravljen, sklopi oči i povlači špagu i padobran se otvara.
Oduševljen Mujo uzdahne sa olakšanjem kad pored njega k'o metak proleti
Suljo i vrišti: "JEBEM LI TI NANUUUUUUUUUUU!!!!"


Sta je vjesnik ljeta u Bosni?
Volvo svedskih tablica!


Jos tuznih vijesti iz svijeta muzike.
"Jelena Karleusa jutros rano pronadjena ziva u svojoj kuci"


Sta je to menstruacija?
To je kad zena legne na bijelu posteljinu, a probudi se na zastavi Japana.


petarde


<< Arhiva >>