Cisterna po mjeri muškaraca hehe

01.06.2011.



Prolazi baba kroz mračan prolaz i na podu ugleda nekog mladića
kako leži sav krvav s nožem u leđima.
- O jadni momče, mora da te jako boli?
- Ma jok baba, samo kada se nasmijem.


Za što kamikazama služi KACIGA? - NIZAŠTO.


Ginekolog pregleda mladu ženu pa kaže:
- Gospođo, imam za vas jednu dobru vijest!
- Nisam ja gospođa, ja sam gospođica!
- Eee, onda imam za vas jednu lošu vijest!


-Doktore, ja došao na operaciju krajnika, a vi mi izvadiste krajnike ali i slijepo crijevo?!!
- Jest, istina ... Kolege su mi aplaudirale poslije prve operacije pa sam
im morao nešto izvesti na bis.


Ima žena koje kažu da su svi muškarci isti. Pa zar to nije previše iskustva ???


Spava Mujo i odjednom u gluho doba neko lupa po prozoru. Probudi se Mujo
i čuje kako neko šapće:
- Mujo, jebu ti Fatu
Pogleda Mujo pored sebe, vidi Fata lijepo spava, okrene se i opet zaspi.
Poslije nekog vremena opet neko lupa po prozoru.
Opet se Mujo probudi i čuje kako neko šapće:
- Mujo, jebu ti Fatu
Pogleda on, Fata i dalje spava. Ništa, opet on zaspe. Poslije opet ista priča, probudi se
Mujo i sav bijesan istrči da vidi ko ga zajebaje. Ali tek sto je on istrčao uleti Haso,
u njegovu sobu i navali na Fatu. Za to vrijeme Mujo stigne do prozora,
gleda kroz njega, gleda i mrmlja:
- Jebo sve, odavde stvarno izgleda k'o da je neko jebe!


Fantasma Japones hehe


Sutra je praznik ovdje u Njemackoj pa smo napravili produzeni vikend..
Ujedno je sutra i Dan Muskaraca -"Vatertag" pa ce se malkice i slaviti.Ona cisterna ce dobro doci..
Do ponedjeljka sve naj..


<< Arhiva >>