Gradski prijevoz hehe

27.04.2011.



Dođe slijepac u gostionicu i gostioničar donese jelovnik.
"Oprostite," kaže
mu gost, "ja sam slijep i ne mogu čitati jelovnik,
ali učinite mi uslugu i
donesite mi jednu upotrijebljenu vilicu da je pomirišem i da se mogu
... odlučiti za jelo!" Malo začuđen gostioničar ode u kuhinju i
donese jednu upotrijebljenu vilicu i dade je gostu.
Taj pomiriše i kaže: "Da, upravo to
ću uzeti: svinjetinu sa kiselim zeljem!"
Ne vjerujući vrati se gostioničar u
kuhinju i ispriča to svojoj supruzi, koja je i kuharica.
Slijepac pojede, plati i ode. Dođe on međutim opet za par dana i gostioničar mu zabunom opet
donese jelovnik. "Oprostite, zar se ne sjećate,
ja sam onaj slijepac!" Na to
će gostioničar: "Oprostite, ali vas nisam odmah prepoznao i
odmah ću vam donijeti vilicu!" On to i učini i slijepac je opet pomiriše i kaže:
"Ah, rezanci sa sirom i brokulom, to ću uzeti!"
No gostioničar to primi s
nevjericom i odluči, da gosta nasamari, ako opet dođe.
Zaista slijepac dođe
slijedeći tjedan i gostioničar ode u kuhinju i kaže ženi:
"Sandra, uzmi čistu vilicu i protrljaj je o svoje gaćice između nogu
pa ću je dati tom slijepcu da vidim da li me vara ili ne!"
Ona to i učini, a on odnese vilicu
i da je slijepom gostu. Taj pomiriše vilicu i kaže:
"Hej, uopće nisam znao
da Sandra ovdje radi!"



Kćerka majci...
"Mama, opet se sa mnom posvadio, ja to ne mogu izdržati, ja ću doci živjeti s tobom!"
Majka odgovori: "Ne, draga, on mora platiti za svoje greške! Ja cu doći živjeti s vama!"


Mladi par se odlučio vjenčati.
Ali dođe do ogromne nesreće i oboje poginu pred vjenčanje. I sad oni su u raju i
pitaju svetog Petra bi li se mogli vjenčati, to bi im puno značilo, jer se jako vole.
Sv. Petar kaže da se niko do sad nije vjenčavao u raju, ali ako su sigurni da to žele
neka odu kod Boga.
Odu oni kod njega i ispričaju mu svoju priču, ali Bog im reče da sačekaju nekih 5 godina i
tek onda da mu se jave. I prođe 5 godina.
Oni ponovo kod Boga, ali Bog im opet reče da sačekaju još 5 godina...
Evo i njihove 10. godine u raju, odoše kod Boga, i on kaže:
Može! Bit će vjenčanja, ja častim sve!
I eto, vjenčali se oni i živjeli nekih godinu dana, a onda počeše svađe i pošto se više nisu
podnosili odoše do Boga da mu kažu da žele razvod.
Bog im reče:
- Trebalo mi je 10 godina da nađem sveštenika u raju. Što mislite koliko će mi trebati da
nađem advokata!?.


Pazi gdje gledas:


Protekli vikend na http://www.euro-vikend.blog.hr/

<< Arhiva >>