Obavezno svi na dijetu hehe

25.02.2011.



Dolazi čovjek na analizu krvi, sestra ga ubode u prst,
ali nema krvi. Ona ubode jače, ništa. Onda približi prst ustima, malo povuče
kad pojavi se nekoliko kapi...
- Izvinite, a jel' radite i test mokraće?


Pita nastavnica malog cigu:
- "Gdje si nabavio taj sat?"
- "Na popust nastavnice."
- "Kakav popust?"
- "Popustila pažnja trgovcu."


Priča lovac kako je pre neki dan bio u lovu...
• Sakrio se ja u grmlju i čekam, kad uto naiđe srna. Nanišanim ja i opalim.
Taman je pogodim kako sam treb'o. Pade srna... dođem ja do nje, vidim
da je mrtva, uzmem je i prebacim preko leđa s nogama oko vrata.
U tom trenu neko prekine lovca. I kako je nastavljao pričati priču, upita gde je stao.
• Ono... njene noge tebi oko vrata...
Setio se lovac i nastavlja:
• Da, da! I jebem ja nju, jebem...


Koje su tri najljepše stvari na svetu?
- Piće prije i cigareta poslije.


Došao Hrvat u Srbiju i odluči pojesti pizzu. Dođe konobar i pita Hrvata što će.
Ovaj odluči govoriti ekavicom da ga ne prepozna i kaže: "Jednu mešanu."
A konobar njemu: "Jeli Bre, jesi li ti Hrvat!?" a ovaj: "Pa kako znaš!?"
- iznenađeno. A konobar odgovara: "Ma nije mešana, nego kombinovana, bre!"


-Chuck Norris ima tri sina jedinca.


kako smrsaviti 20 kg za 2 minute:
So verliert man 20kg in 2 Minuten - Lustiges Video

Ugodan vam vikend

<< Arhiva >>