Hehe ti ruski policajci...

22.02.2011.



Leži Mujo na plaži prolazi pokraj njega u
tanga kostimu zgodna Slovenka
Opazi Mujo da dotična na guzi ima istetovirana dva srca
Gleda Mujo u srca pa reče:
-Eh da imaš još jedno, bila bi kao Radenska!
-Bil me onda popio - odvrati ona
-Ne, ali bi te začepio da ne ishlapiš!


Oženilo se Ciganče sa 12 godina, mlada nešto starija i dobro razvijena.
Tata Ciga gleda snajku, ne može oči da odvoji, oblizuje se i razmišlja kako
bi se udenuo, smatrajući da njegov junoša još nije sposoban za ozbiljan “posao”.
- Sine, ako nešto treba samo se tati obrati. Ja sam tu da pomognem.
Došlo veče, mladenci krenuli u prvu bračnu noć, a Cigo će opet.
- Sine ! Tata će biti ispred vrata, pa ako zapne viči. Ja sam tu da pomognem.
Iz sobe se čuje komešanje i iznenadni sinov glas.
- Tata ! Tata !
Ciga kao munja ulete.
- Šta sine tata treba da uradi ?
- Ma, ova moja ne zna da puši, pa da joj pokažeš !!!


PODJELA MUŠKARACA:
- 17-20 god.. ... poput FLAUTISTA,
Izvadi instrument i odmah svira,
- 20-30 god... kao VIOLINIST,
5 min. naštimava i cijeli sat svira,
- 30-40 god... Kao BASISTA,
sat vremena naštimava pa 5 min svira,
- 40-50 god... kao TROMBONIST
dva puta zatrubi i gotovo je s muzikom,
- 50-60 god.... samo stalno naštimava
a drugi sviraju za njega,
- 60 i više.... ne naštimava, ne svira,
samo savjetuje, pametuje i pokazuje


Perica kaže svome ocu:
- Tata, kad si ti otišao, mamu je posjetio ekolog.
- A kako znaš da je ekolog.
- Pa pitao ju je da li je zrak čist...


Pijani ruski policajac hehe.


<< Arhiva >>