Uzmeš jednu,dobiješ dvije hehe

18.02.2011.



Dalmatinsko udvaranje:
- Šinjorina, imate li vi nešto dalmatinskog u sebi?
- Nemam.
- A bi li tila imat?


U školi uciteljica objašnjava djeci valute:
– Zna li 'ko kako se zovu valute u svijetu?
Perica: Dolar!– Bravo, to je valuta SAD-a.
Marica: Funta!– Lijepo, to je valuta Engleske.
Mujica: Puta!– Mujice koja ti je to valuta, nikad cula za nju?
Mujica: Ima u Zagrebu. Dosla moja seka Fata iz Zagreba s novim
kaputom i pita je nana kol'ko je dala za njega, a ona kaze - 5 PUTA!


Upozno Mujo Fatu, pa će je izvest u kafić na pićence ...
Sjeli za prvi sto, u baštu ... a sto prljav, konobar nije stigao da ga očisti ... gužva
Kad Mujo vikne; KONOBAR DE MI DONESI TRULEKSA
Fata će; I JA ĆU JEDAN


gdje se kod žena nalazi slijepo crijevo?
čim uđeš pa s lijeve strane


Američki marinac koji je završio sve američke specijalne treninge upita
svog zapovjednika da li na svijetu postoji još neka bolja vojna formacija od
njihovih marinaca, našto mu ovaj odgovori:
- "Čuo sam za neke Srbe kažu da pale i ratuju sa svima od austrijske granice
pa sve do Albanije."
Vojnik nije dugo premišljao, spremi se i pravac Srbija. Nakon mjesec dana
vraća se marinac sav tmuran i pokunjen.
- "Šta si se snuždio, nije valda da te nisu primili", upita zapovjednik?
- "Nisam prošao na testu."
- "Pa iz čega si pao, možda iz psihotesta?"
- "Ma nije iz toga, tu sam im postavio nove vremenske rekorde."
- "Pa onda si vjerovatno pao na kondicionom ispitu?"
- "Ma i tu sam im postavio nove rekorde."
- "Pa iz čega si onda pao?"
- "Nisam mogao objediniti jednu vježbu. Istovremeno dok trčim da pucam
i na leđima da nosim televizor, frižider i mikrovalnu."


Kako se ide petkom kuci iz posla:


Ugodan vikend svima

<< Arhiva >>