Kako smanjiti troškove hehe

17.02.2011.



Dama je otisla na odmor na Barbados.
Po dolasku upoznaje crnca i poslije noci strasne ljubavi pita ga kako se zove.
- Ne mogu vam reci - odgovori crnac.
Svake veceri su se sastajali i ludo vodili ljubav, i svake noci ga je pitala kako
se zove a on je uvijek isto odgovarao.
Posljednje veceri na Barbadosu ponovo ga je pitala:
- Molim te, hoces li mi reci svoje ime?
- Ne mogu vam reci ime jer cete mi se smijati.
- Vjeruj mi, zaista nemam razloga da ti se smijem.
- Dobro, zovem se Snijeg!
Zena prasnu u histerican smijeh, a crnac joj ljutito rece:
- Znao sam da cete se smijati!
- Ma ne, ne smijem se ja tvom imenu. Razmisljam o svom muzu koji
mi nece vjerovati kada mu kazem da sam svakoga
dana imala 25 cm snijega na Barbadosu.


Dođe plavuša u dućan s tehničkom robom i pita:
"Imate li televizora u boji?" "Imamo." "Onda mi dajte jedan zeleni."


Tri dječaka pričaju čiji je otac najbrži. Jedan kaže:
- Moj otac je nogometas, ali je tako brz, kada šutne loptu na gol
sa 11 metara, otrči i sam je uhvati.
Drugi kaže:
- Moj otac je još brži, on baci kamen sa brda i strči dole pa ga uhvati.
Treći kaže:
- Moj otac je najbrži. On radi u opcinu do tri sata, a već u pola tri je kod kuće!


Dosao mali posušak sa majkom u Mostar i šeću oni gradom i
ugleda mali ćuku i govori: mama, mama vidi ćuke,
govori ova: šuti sine u gradu smo. i tako jednom, dvaput, triput...
i govori mali četvrti put: mama, mama vidi ćuke, govori ona njemu:
sine nije to ćuko, to je pas!!! kad mali: Čuj pas??? a isti ćuko isusati!!!!


Schadensmeldung (prijava nezgode osiguranju),na zalost na Njemacki,nadam se da
ce netko razumjeti...:



<< Arhiva >>