Sretno Valentinovo hehe

14.02.2011.



Pere Mujo noge u velikom loncu. Dodje Haso i upita ga:
- Bolan Mujo sto to radis ?
- Perem noge.
- Pa kako kad nemas vode ?
Mujo ponosno odgovori:
...- To je Zepter !


Poslije operacije, plavuša pita doktora:
•Doktore, kada ću moći da se vratim normalnom seksualnom životu?
•Teško je reći - zbunjeno će doktor - još mi niko nije postavio takvo
pitanje poslije operacije krajnika.



Vratio se Lala kući od lekara i kaže Sosi:
•Večeras nemoj večerati!
•A zašto?! - pita ona.
•Rekao mi doktor da ne smem da legnem na pun stomak.



-Zašto je Bog izmislio alkohol??
- Da ružne ne bi ostale djevice.


Otvaranje Olimpijade u Sarajevu. Milion ljudi se okupilo, a nije došao govornik.
I kaže organizator prvom Bosancu koga je video:
• Ajde, ba, jarane idi ti pročitaj govor!
A on će:
• Nemoj mene, molim te...
• Ma 'ajde - kaže ovaj i gurne ga na pozornicu...
Počne ovaj:
• OOOO i pogleda u raju, pa opet kaže:OOOOO...
Svi gledaju zbunjeno u njega, a on pogleda zbunjeno u organizatora, a njemu on:
• Ama, jarane, bolan, nemoj znak čitat' nego ono ispod!!!!!!!!


Razgovaraju dva alkoholičara: - Jesi li šta doručkovao? - Ni kapi! - odgovara drugi


Dok je djevojka odgovarala na postavljeno pitanje, profesor se čučao na stolici.
U jednom momentu, stolica pukne a profesor padne na pod.
Djevojka koja nije mogla da izdrži, prasne u smijeh.
Ustaje profesor, i brišući svoj kaput govori:
- "Jaooo, kolegicee, što mi padosmo!"


Katalog uvijek pri ruci hehe:


Kao sto sam i obecao ovaj tjedan objavljujem nastavak fotki
od proslog vikenda iz Münchenskog Zooloskog vrta:http://www.euro-vikend.blog.hr/


<< Arhiva >>