POVIJEST ITALIJE hehe

09.02.2011.



Svrativši u prodavnicu, seljak reče trgovcu:
• Dajte mi jednu Coca-colu.
Prodavac reče:
• Ne kaze se Coca-cola nego Koka-kola.
Seljak, da pokaže kako sad zna, reče:
• Daj mi jednu Kitronadu!
Prodavac mu objasni da se u ovom slučaju napitak zove Citronada,
onako kako i piše. Poučeni seljak sad potraži i jednu Coctu, gde
saznade da se ne kaže Cocta već Kokta.
Iznerviran, seljak će prodavcu:
• E izjedeš mi curac!


Žena govori mužu
• Statistike pokazuju da se najviše nezgoda dešava u kuhinji.
Muž odgovara:
• Da, i ja uvek moram da ih jedem!


Gužva u autobusu. Vozač naglo zakoči, a devojka udari u policajca.
- Izvinjavam se, inercija. A policajac će: - Ništa, ništa, Milorad!


Kaže Piroćanac ženi:
• Uporedio sam troškove naše svadbe i vrednost tvog miraza!
• I? - upitno će žena.
• Ispadne da sam se oženio tobom iz ljubavi!


Juče je na žurki na splavu "Hrabro srce" izgubljen jedan spermatozoid.
Poštenoj nalazačici želim redovan ciklus.


Tko sve ne voli pivo hehe


Od nedavno u eteru http://www.euro-vikend.blog.hr/

<< Arhiva >>