Nema prepisivanja hehe

08.02.2011.



- Za 8. mart ću punici da poklonim putovanje u Egipat ili bar u Tunis.


Juri Muju medved kroz šumu. On se popne na bukvu i vikne:
- Majko mila, ne daj me! A bukva mu kaže: - Ne boj se, sine. Neće tebe tata.


prevarila zena batmana i sad pitaju ga sta ce uradit' ???????
batman : OPROSTIT CU JOJ SVE NISAM JA SUPERMAN!!!


Bili Mujo i Haso na satu zemljopisa. Prozove ucieljica Hasu i pita ga:
"Haso, pokaži mi di je Amerika." Haso gleda i nakon petnaest minuta
pokaze na Ameriku. Nastavnica: "Bravo, na mjesto.Tri." Prozove Muju:
"Mujo, kaži ti meni tko je otkrio Ameriku." Mujo se zamisli i rece : "Pa, Haso!"


Oh, ne dodiruj me...
Oh, ne dodiruj...
Oh, ne...
Oh!!!


Dolazi veterinar kod doktora:
-Doktore nesto se ne osjecam dobro!?
-Gdje te boli?
-Eeeeeeee lako ti je tako!!!


Udaje Lala ćerku za Crnogorca. Došao mu ovaj u kuću sa svojim ocem
da prose devojku. Tata Crnogorac počne da hvali svog sina:
•Viđe đetića, kâ od brda odvaljen, viđe junaka, od malih sam ga nogu
kuburi učio, taj se, vala, još ne rodi od kog bi se on uplašio, soko moj!
Lali sve neprijatno, hoće i on da pohvali svoju ćerku. Vajka se on tako u
sebi pa će odjednom:
•Ta, ni naša Mara nije neka šuša... Znate, ko god da je s njom spavô,
još se niko od njih nije požalio.


Nikada ne prditi na vatru


<< Arhiva >>