ORIGINALE hehe

07.02.2011.



U sovjetskoj Rusiji u vrijeme Staljinovih čistki, čuvenom
matematičaru dođe prijatelj i kaže mu da će ga sutra tajna služba uhitiiti i osuditi -
strijeljanje ili Sibir - još se ne zna.
Pita on što da radi... prijatelj mu kaže da pobjegne što dublje u unutrašnjost, da se
prijavi u neki kolhoz kao nepismeni radnik, da ore i kopa jedno dvije godine, pa da
se prijavi u večernju školu - to komunisti vole. Na kraju će završiti kao nastavnik u
nekoj školi i nitko ga ne će primjetiti.
On tako i uradi. Poslije dvije godine dođu i pitaju tko hoće u večernju školu. On
digne svoju žuljevitu ruku i pozovu ga. Tko bude dobar u školi - može i u partiju ući!!!
Krene on u školu. Jezik, prvo vuku kose crte dva sata, pa okomite dva sata...sve
on to preživi, ali dođe matematika.
Prvi sat brojevi od jedan do deset. Negdje peti sat...nastavnica napiše na ploči,
poslije objašnjenja od pola sata o zbrajanju, 1+1=? i pita tko će ovo riješiti.
On poludi i javi se. Krene s integralima, diferencijalima, limesima, vektorima,
vektorskim poljima...
Na kraju dobije rezultat 1+1=3. Zapanjen stane...i pita - gdje sam ja to pogriješio?
Iz zadnjeg reda se stidljivo digne ruka jednog drvosječe koji kaže
- kod Cauchyjevog kriterija konvergencije nizova!


Pita jedna djevojcica svoju majku.
-Mama kako je nastala ljudska rasa?
. Bog je stvorio Adama i Evu i kad su se oni zavoljeli ,
poceli su se razmnozavati.
Eto tako je nastala ljudska rasa, kaze joj mama.
Poslije sedam dana upita djevojcica tatu.
-Tata kako je nastala ljudska rasa?
.Prvo su postojali majmuni.
Usljed raznih klimatskih promjena
i rada , pretvorili su se u ljude.Eto tako je nastala ljudska rasa.
Zbuni se djevojcica usljed dva razlicita odgovora, :
pa opet sutradan upita mamu.
-Mama ja sam pitala tebe i tatu kako je nastala ljudska rasa
i dali ste mi razlicite odgovore.
Ti kazes da je stvorena od Adema i Eve i tata kaze
da je stvorena od majmuna. Ko je u pravu?
.-Oboje duso .Mama je objasnila svoje porodicne korijene i tata je objasnio svoje


Žali se Lala doktoru:
•Doktore, imam jedan problem, u stvari, dva seksualna problema.
•Kakvi su to problemi - pita doktor.
•Prvi problem je da teško postižem erekciju, a drugi je -
i kad je postignem, teško je zadržavam.
•Dobro, a kako se to manifestuje, koliko vam traje erekcija kad je imate?
•Ma, doktore, dok ja otvorim šlic, meni opet spadne.


U blizini nekog šumarka strakelja šumar ukrade djevojčicu i odvuče je u šumu.
Idu oni kroz šumu kad će dijete:
• Čiko, čiko, hajde da se vratimo, vidi kako je mračno i strašno, bojim se!
• Je li, bojiš se, a zamisli kako je meni - ja treba sam da se vraćam!


Da li je i vas strah


Jucer proveli dan na izletu u Münchenskom ZOO vrtu..
Fotke na
http://www.euro-vikend.blog.hr/

<< Arhiva >>