Kada naučiš ležati u krilu hehe

04.02.2011.



Zivio u kanalizaciji mali crv...
Zivio i pojma nije imao da neki zive i drugacije...
Jednog dana, nadje on neke stare novine...
Pocne citati, citati, citati...
Pa, zaprepasteno upita tatu:
- ”Tata, je li tocno da ima crva koji zive u jabukama...?!”
-“Tocno je, sine...”, odgovara tata...
-“A, je li tocno da neki crvi zive i u mesu...?”
-“I to je tocno, pile tatino...”
-“A, ima ih i u salami...!”
-“Ima djete moje, ima...”
-“Pa, zasto mi onda zivimo u ovim govnima...?!”
-“Zato sine, sto je ovo nasa domovina...!”



Ulazi Zemunac u crkvu i pop mu kaže:
Hristos Voskrese a Zemunac njemu:
Čuo sam brate, strašno....!!!


Šta kaže zemunac kad vidi H1N1 virus?
-Šta se širiš, bre!!


Šta Zemunac čeka na semaforu??? Pa ŽUTO!!!


Sretnu se dva zemunca, i prvi pita: "Gde ideš brate?""Na zenba..." "E nemoj
brate, čuo sam da na bazenu vlada herpes.."
"Koji bre Vlada Herpes!?!?!"


Kako Zemunac popravlja auto? Otvori haubu i kaze ZNAČI ISPOŠTUJ ME!


Hvali se zemunac pred sinom i njegovim prijateljima
-u vasim godinama ja sam bio sa sto devojaka
-ali tata prošle godine ih je bilo pedeset
-jeste sine ali si onda bio mlad da znaš celu istinu


Kako Zemunac čestita sestri položen ispit?
"Brate, sestro, ćale si, keve mi " !!!


Ulazi Zemunac u crkvu i kaze popu:
"Nindza brate dobra ti je gajba ali su ti posteri malo isfurani"


Zivjeli kondomi:


Ugodan vikend i da se docepate necijeg krila hehe

<< Arhiva >>