Jadna mu majka hehe

28.01.2011.



Krenuli zeko, medo i vjeverica da kradu voće i povrće.
Zeko uzme mrkvu, medo krušku, a vjeverica ode nekud sama. Uhvati ih farmer i kaže:
- Pustiću vas ako to što se ukrali nabijete sebi u zadnjicu.
Stavi medo krušku, vrišti, kuka, ali nekako uspije da gurne. Gura zeko mrkvu, vrišti,
kuka, stenje, a odjednom počne da se smije. Pita ga medo:
- Šta se smiješ? Zar ti je do smijeha ?
A zeko će:
- Eno vjeverice, nosi lubenicu.


Pitali cigu "od cega najvise volis sok?"
- Od DVA litra!


-Zašto Bracanin premotava video snimak svadbe unazad?
Gleda kako mu muzika vraća pare!


Stopira Pirocanac sa troje dece. Naidje neki biznismen sa golemim dzipom
i sazali se da gi poveze. Kada je pirocanac poceo da prica, ovaj mu rece:
- Slusaj, ja Vas Pirocance ne volim bas mnogo, nervira me kakvi ste i
kako pricate, ali sam te povezao zbog dece. Ako do Beograda ne kazes ni
jednu rec dacu ti 100 evra, a ako progovoris ti meni 50.
Pirocanac se slozi.
Krene biznismen da vozi 200 na sat, da ulece u krivine, u makaze ... ali
Pirocanac ni da bekne.
Kada su konacno stigli u Beograd, kaze mu biznismen:
- Svaka cast evo ti tvojih 100 evra. Ali da mi kazes kada ti je bilo
najteze."
- Kada mi je ispalo ono najmladje!


Znate li razliku izmjedju zene Francuskinje i Bosanke?
Francuskinja s lijeve strane ima muza, s desne strane ima ljubavnika, iza sebe
sumnjivu proslost, ispred sebe blistavu buducnost, a na glavi sesir
A Bosanka, s lijeve strane ima djecu, s desne strane cekere, iza sebe blistavu
proslost, ispred sebe nikakvu buducnost, a na glavi muža..


Iskazivanje ljubavi sa vodom hehe


Ugodan vikend

<< Arhiva >>