Koliko para,toliko muzike hehe

14.01.2011.



Pričao sam neki dan sa prijateljicom.
Požalila mi se da je nepravda, da se za muškarca koji spava svako veče sa
drugom djevojkom, kaže da je veliki frajer, a za djevojku koja ima više od jednog
muškarca godišnje, da je kurva.
Odgovorio sam joj:
- Ključ koji otvara veliki broj brava, je odličan ključ. Ako istu bravu otvara
više različitih ključeva, onda je to loša brava.


Mujo: Haso, Haso, znaš li da je moj srećni broj sedam? Rodio sam
se 07.07.1977. u 7 sati, 7 minuta i 7 sekundi, na lutriji sam osvojio 7
miliona eura, i sve to sam uložio na konjskim trkama, na konja broj 7!
Haso: Mujo, pa to je fantastično!! Naravno, konj broj 7 je bio prvi?
Mujo: Ma ne, sedmi.


Sreli se Mujo i Haso:
-Odakle ideš?
-Od doktora.
-I? Šta ti je rek'o?
-Pedeset maraka.
...-Šta imaš baksuze?
-Trideset maraka.
-Ja budale čo'eka... Šta ti fali?
-Pa dvaj's maraka jebem te u glavu


Zaustavlja policajac automobil Audi Quatro u kojem se
nalazi petoro ljudi i obraća se vozaču:
•Platite kaznu 100 eura!
•Zašto?
•Pa petoro vas je u autu!
•Kakve to ima veze? Dozvoljeno je petoro!
•Pa je l' vi ne vidite da na autu piše quatro?
•Pa šta!
•Pa ako piše quatro ne smije da vas bude pet!
•Ajde da pitamo vašeg kolegu!
•On je zauzet, kažnjava onu dvojicu iz Una!


Priča Fata prijateljici: - Moj Huso je mjesečar. Može samo jednom mjesečno.


Fati i Muji dosadilo i htjedoše nešto da promjene u sex-u.
-Znaš šta, kaza njoj Mujo, hajde sada ti budi gore, a ja ću dole. Rečeno-učinjeno,
kad u neko vrijeme progovara Fata:
- Šta je ovo, bolan Mujo, pa opet meni uđe.


E sad ti nemoj gledati hehe


Ugodan vikend

<< Arhiva >>