Ne pretjerujte za Halloween hehe

29.10.2010.




Drugi Svjetski rat.Saveznici su avionima poslali pomoć i bacili pakete.Vojska dolaz
kod Tita i kaže:
- "Druže Tito, evo stigli su paketi saveznika, nema čega nema, kafe,čokolade, sira,
i sve nam je super, ali ima ovo piće, a niko od nas ne zna koje je!"
Tito pogleda, pa će:
- "Uh, pa to je wiski! Prva proleterska, na Igman, po LED! Odmah!"


Kako Bosanci vjezbaju matematiku?
- Dodju pred kafic i saberu se, onda udju u kafić i oduzmu se.


Vozio Cronogorac iz Bara u Podgoricu, preko Sozine, i cerao 150 na sat.
Na izlazu iz tunela ga zaustavlja policajac i kaze:
- "100 eura kazna zbog prebrze voznje."
- "Ko brzo vozio? Ja? Boze sacuvaj, vozio sam ispod 80!", tvrdi vozac.
- "Nemojte se sad vadit, u tunelu postoje kamere, vidjeli smo kako ste prebrzo
vozili, preticali 8 puta u tunelu, okretali se pod rucnom i zamalo izazvali 3 sudara.
Sve je snimljeno", kaze policajac.
A Crnogorac ce na to:
- "Brate, oli mi to narezat' na CD ??"

Za one koji se sastaju na slijepo prek neta neka pripaze hehe


Upeco Mujo zlatnu ribicu i ona mu odluci ispuniti tri zelje da je pusti.
- Prva zelja Zdravlje i rahatluk.
- Druga zelja Sreca i bogastvo.
- Treca zelja da te upecam jos tri puta.


Pecao, Lala, na kanalu pa upecao zlatnu ribicu. Ribica mu rece, da
ce mu ispuniti tri zelje ako je pusti.
- "Prva zelja, mi je rece Lala, da komsiji izbeglici
iz Bosne, crkne krava."
- "Druga zelja mi je da drugom komsiji-izbeglici iz
Hrvatske, isto crkne krava."
- "A treca?"
- "Ta i da meni crkne krava."
Ribica ga pogleda, pa ga upita:
- "A sto tebi?"
- "Ta ni po mleko da mi ne dolaze!"


Ako vam je dosadno sa curom,probajte ovo hehe:


Ne pretjerivati prek vikenda hehe.i ne zaboravite.
Lijepo kulkturno otici na groblje i najmilijima upaliti svijece.Citamo se ponovo u Utorak..


<< Arhiva >>